Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei pahalla mutta insinöörit useinkin ovat

Vierailija
15.06.2010 |

peukalo keskellä kämmentä. Tästä esimerkkinä mieheni työpaikalla toimiva insinööri joka tuli pyytämään että duunarit rakentaisivat tietynlaisen vehkeen (siis duunarit hoitivat suunnittelun) ja sitten insinööri halus jälkeen päin piirtää siitä kuvat ja ottaa kunnian itselleen. tunnen muutenkin monta insinööriä jotka eivät osaa edes taulua kiinnittää seinään. Toki osaaviakin löytyy mutta tosiaan se insinöörin koulutus ei takaa sujuvuutta :D

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun duunarimies käyttää noita ohjelmia päivittäin mutta työpaikkansa insinööri ei kai osannut. Tai eihän sitä vehjettä ohjelma suunnittele vaan sitä varten se inssi on palkattu. Ap

Siis jos niillä duunareilla on kykyjä ja haluja suunnitella ja toteuttaa asioita firman hyväksi, niitä ei pidä käyttää kun on se insinöörikin talossa? Kyllä siinä menee paljon tietoa ja taitoa hukkaan jos niin ei tehdä.

Huom: "insinööri ei KAI osannut"... Että sä et sitten tiedä osasiko vai ei.

Hölmö keskustelu.

Vierailija
22/41 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykypäivänä hyvin toimivalla työpaikalla toimitaan tiimeissä, joissa tehdään yhdessä töitä. Kukin tekee pääosin omaa työtään, mutta paikkaa myös muita. Tiimiin voi kuulua insinööriä, sihteeriä, duunaria jne. (koulutuksella ei töissä ole niin väliä vaan osaamisella). Jos toinen ei osaa tai ehdi, niin toinen paikkaa, jos on osaamista tai aikaa.

Eikö olekin hienoa, että tässäkin tapauksessa homma kuitenkin hoitui? Lopputulos oli sekä piirustukset että vehje.

t. DI, joka tiskaa, pyykkää, kaataa puita, korjaa tietokoneen, ompelee vaatteita ja jakaa kaikki työtö tasaisesti DI miehensä kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tumpula insinööri oli se, joka keksi idean siihen tietynlaiseen vehkeeseen. Totta mooses minäkin pyytäisin duunareita hitsaamaan, sorvaamaan ja jyrsimään kokoon värkin mieluummin kuin yrittäisin sohlata itse, syystä että viime hitsaamisestani on sentään 20 vuotta aikaa.

Vierailija
24/41 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä esimerkkinä mieheni työpaikalla toimiva insinööri

ja sillä sit yleistät tän koskemaan kaikkia?????????????????

Vierailija
25/41 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka omasta mielestään osaisivat kaiken paremmin kuin "herrat"... :)

Vierailija
26/41 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...millä duunarimiehen vaimo puolustaa ylivertaisen miehensä universaalia osaamista :D

Olisi kiva kuulla, mitä esim. alle lainatun kirjoittanut duunarimiehen vaimo mahtaa tehdä työkseen ja olla koulutukseltaan!

Tiedoksi vaan sulle inssitäti että mun duunarimies käyttää noita ohjelmia päivittäin mutta työpaikkansa insinööri ei kai osannut. Tai eihän sitä vehjettä ohjelma suunnittele vaan sitä varten se inssi on palkattu. Ap

Vierailija
27/41 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liittyy :D ap

Vierailija
28/41 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yritys ja hyvin näyttävät kaikenlaiset hommat sujuvan molemmilta ilman mitään kyräilyjä. Kummatkin arvostavat toistensa työtä ja kummaltakin sujuu sekä suunnittelu-, työnjohto,-että suorittavat työosuudet tarpeen mukaan. Kummallakaan ei ole peukalo keskellä kämmentä.

Vierailija
29/41 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä mutta ei osannut sitä itse mielessään suunnitella ja kehitellä vaan piti pyytää duunarit sen homman tekemään. Mikä tässä on noin vaikeaa tajuta? AP

Vierailija
30/41 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

todistat juuri edllisen pointin... :-)

Mutta ihanaa, että ihailet miestäsi noin paljon. Ihan ottamatta kantaa tähän duunari-herra -asetelmaan, pidän todennäköisenä että avioliittonne tulee olemaan pitkä ja onnellinen. AInakin jos ihailu ja kunnioitus on molemminpuolista.

Minä olen ammatiltani sosiaalitäti mutta en nyt tajua miten se tähän avaukseen liittyy :D ap

Vierailija
31/41 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä mutta ei osannut sitä itse mielessään suunnitella ja kehitellä vaan piti pyytää duunarit sen homman tekemään. Mikä tässä on noin vaikeaa tajuta? AP

Vierailija
32/41 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole niitä huonommin työnkuvansa hallitsevia sekä niitä, jotka ovat keskinkertaisia tai aivan loistavia työssään.

Aika harva on varmaan ihan peukalo keskellä kämmentä -tyyppiä tai aivan kykenemätön henkisiin toimintoihin (analyyttisyyteen esimerkiksi).

Luulisi, että insinööreihinkin mahtuu kaikenlaisia ihmisiä.

Vierailija
33/41 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

insinööri saa palkkansa suunnittelusta mitä ei osaa tehdä vaan lykkää sen duunarille!!!! Ohis

Vierailija
34/41 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi ihmisiä yritetäänkin saada vuoropuheluun toistensa kanssa, koska silloin aikaansaadaan usein parhaimmat ideat ja niiden toteutukset!

Ei kukaan nykypäivänä enää yksin kammiossaan ideoi ja suunnittele.

Vierailija
35/41 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pelkästään se insinööri. ap

Vierailija
36/41 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos firma tarvii jonkun vehkeen ja se osataan ihan oman talon sisällä suunnitella, piirtää ja toteuttaa, niin eikö se ole pelkästään hyvä juttu firman kannalta? Rahaa ja aikaa säästyy JA ihmiset saa onnistumisen kokemuksia. Siis se duunari. JA vielä sen vaimokin kun voi av:lla asialla levennellä.

Jos se inssi on niin tumpelo ettei mitään osaa niin se lienee firman johdon ongelma rahan tuhlauksen muodossa.

Edelleen: hölmö keskustelu

Vierailija
37/41 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos noin räikeää väärinkäyttöä ja valehtelua ei saa ilmoitettua tämän "tumpelon insinöörin" esimiehelle.

Ai niin, mutta ei se sittenkään ihan niin tainnut mennä... Tarkemmin ajatellen...

ei pelkästään se insinööri. ap

Vierailija
38/41 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakentaa talo, korjata autot, piirtää niitä cad kuvatuksia jne. riippumatta siitä minkä alan insinööri on.

Noh eikö sosiaalitantan pitäisi sitten tuolla logiikalla lentää lentokonetta... ei muuta kun Finnairille hakemuksia vetämään

Tietoliikenne inssinä en osaa ainuttakaan ym. mutta tottakait mun pitää osata sillä olenhan insinööri. :D heh heh

Vierailija
39/41 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

duunareita tekemään jotain uutta, kehitystä ei tapahtuisi. Sillä kaikki tehtäis niin kuin aina ennenkin on tehty, ja perjantaisin lähdettäisiin kahdelta kesällä kalaan ja talvella metsästämään.

Niin siis se tumpulainsinööri keksi että sellainen vehje olis hyvä mutta ei osannut sitä itse mielessään suunnitella ja kehitellä vaan piti pyytää duunarit sen homman tekemään. Mikä tässä on noin vaikeaa tajuta? AP

Vierailija
40/41 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

opiskelin kymmeniä vuosia

tohori

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi