Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan Kanervalla iso muna? Mitä helv se VONKAA lähes jokaista. Saakohan toosaa ikinä.

Vierailija
15.06.2010 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko tällä 16v rahapula kun seiskaan asti jutun antoi?asuko ne jossain vuokralla?

Vierailija
2/10 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi ihan kamalaa jos miesystävä tekstailisi nuorille naisille ehdotuksia, mutta hyvin Ellu jaksaa hampaat irvessä julkisuudessa hymyillä.

Mua hävettäis niin paljon etten tiedä miten päin olisin.

Tulee vaan mieleen, että kuinka paljon sitä pitää naisen kaikkea kestää ja yrittää pitää hyvää kulissia pystyssä "Että ihan hyvin menee".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kuin alkoholismi. Riippuvuus mikä riippuvuus (seksi, alkoholi, tupakka. huumeet, siivoaminen, urheilu...)

En tiedä auttaako terapia. Enää.

Vierailija
4/10 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten se Elina Kiikko jaksaa yhä sen Iken rinnalla roikkua. Ihan naurunalaiseksi myös itsensä siinä tekee.

Vierailija
5/10 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo julkisuudenkipeät akat. Itte olen miesvaltasella alalla, ja jos tekis numeroa joka vonkaamisesta ja hipasusta ja läpästä, niin huh huh...

Vierailija
6/10 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eipä saisi Ike toosaa ikinä.

Vierailija
7/10 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo julkisuudenkipeät akat. Itte olen miesvaltasella alalla, ja jos tekis numeroa joka vonkaamisesta ja hipasusta ja läpästä, niin huh huh...

Vierailija
8/10 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

iso mulkku koko mies.

Vierailija
9/10 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita nyt maailmassa nykyään paljon muitakin jotka on hoitoon hakeutuneet kun aina vaan pa,,,taa. Josko se Ilkkakin kuuluu siihen samaan sakkiin. Hieno hommahan se on jos nyt vihdoin hommaa apua.

Vierailija
10/10 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutun tutun kertomaan. On hervoton kuulemma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan