Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pahaa muka tapahtuu, jos nyppäisen

Vierailija
14.06.2010 |

nännissä kasvavat pari karvaa pois? Aina sanotaan, että rinnoista ei pitäisi nyppiä karvoja -miksi ei?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä nypin. Kertokaas nyt, miksei muka saa. En mä kyllä niitä paikoilleenkaan jätä...

Vierailija
2/16 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan kuullutkaan. Ja vaikka taivas tippuisi niskaan, niin kyllä nyhtäisin ne karvat pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"aina sanotaan"? Missä tällaisista asioista puhutaan, en minä vaan ole koskaan kuullut. Ja joo nypin, ei liene eroa muun kropan karvoihin.

Vierailija
4/16 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukenut jostain, että

"raskausaikana hormonitoiminnan muutokset saattavat lisätä karvoitusta rintojen ja nännipihan alueella, mutta karvoja ei pidä nyppiä pois" tms. vastaavaa. Sekin on "yleistä tietoa", ettei luomessa kasvavaa karvaa saisi nyppiä pois. Syytä en tiedä. Ehkä nänni on samaa "materiaalia" kuin luomi :D

Vierailija
5/16 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäänkin kaupan kassa sanoi mulle "se olis 13,55 ja rinnoista ei saa nyppiä karvoja"

Vierailija
6/16 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäänkin kaupan kassa sanoi mulle "se olis 13,55 ja rinnoista ei saa nyppiä karvoja"

Vierailija
7/16 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä juurikin raskausaikana nyhdin nännipihan viereen kasvaneita mustia karvoja pois. Miksi ei meidän lähikaupan kassa ollut niin ystävällinen, että ois kertonu mulle tästä.

Kuinka mun raukan nyt käy.

Vierailija
8/16 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkeen joka päivä... kasvavat vauhdilla... Yks huono puoli on, että alkavat sitten joskus kasvaa ihon alle (kuten pillukarvatkin kun niitä on alkanut ajelemaan) ja on inhottavaa raapia niitä pois sieltä, nytkin tississä ainaski 3 rupea... mutta nypin silti.

Ja kas, taas on uusia kasvanut, pinsetit hoi~

Vierailija
9/16 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että karvat alkavat kasvaa ihon alle ja aiheuttaa tulehduksia, koskee siis kaikkea karvanpoistoa.

Melkeen joka päivä... kasvavat vauhdilla... Yks huono puoli on, että alkavat sitten joskus kasvaa ihon alle (kuten pillukarvatkin kun niitä on alkanut ajelemaan) ja on inhottavaa raapia niitä pois sieltä, nytkin tississä ainaski 3 rupea... mutta nypin silti. Ja kas, taas on uusia kasvanut, pinsetit hoi~

Vierailija
10/16 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nypin myös ne jouhet, joita kasvojen luomista kasvaa. Tosin joskus saavat rehottaa pidempään, ja kaupan kassa on tuolloin vain hymyillyt hyväksyvästi.

Vierailija
11/16 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ne kasvaa todella nopeeta vauhtia, siis todella! Ja niitä on aika paljon jo.

Vierailija
12/16 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vois tehdä? Samahan se on kuin muidenkin karvojen kanssa. Kenkälankkia?

Vierailija
13/16 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian syvältä,niin maito alkaa suihkuta väärästä reijästä :D

Vierailija
14/16 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kun ei miehilla ole mokomaa ongelmaa, kun kerran ajelevat partansa paivittain... ;-D

Vierailija
15/16 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kun ei miehilla ole mokomaa ongelmaa, kun kerran ajelevat partansa paivittain... ;-D

naisilla ja ne voi tulehtua. En tiedä miksi miehillä ei sitä ilmaannu, mutta naisilla sitä ongelmaa on. Ja voi olla kyllä miehilläkin jotka leikkelevät alapään karvoituksia. Karva tosiaan kasvaa sisäänpäin ja tadaa, tulehdus on valmis.

Vierailija
16/16 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisilla ja ne voi tulehtua. En tiedä miksi miehillä ei sitä ilmaannu, mutta naisilla sitä ongelmaa on. Ja voi olla kyllä miehilläkin jotka leikkelevät alapään karvoituksia. Karva tosiaan kasvaa sisäänpäin ja tadaa, tulehdus on valmis.

Miehillä on muutenkin kasvoissa paksumpi iho kuin naisilla, ja iho paksuuntuu entisestään kun sitä ajelee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi