Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa - asiaa suhteesta henkisesti sairaaseen mieheen

Vierailija
14.06.2010 |

Auttakaa ymmärtämään mikä miestäni vaivaa. Tai ex-miestäni, hän nimittäin katosi pariksi kuukaudeksi ilman mitään varoitusta ja nyt kun sain häneen yhteyden, hän sanoi, että minun pitäisi jättää hänet rauhaan. Kuulema haluaa elää omaa elämäänsä ja minä olin ymmärtänyt kaiken väärin.

Hän itse kosi minua lyhyen tuntemisen jälkeen, haluisi heti alkaa lasta yrittämään. Kaikki tuntui olevan kuin unelmaa, hän oli täydellinen! Hän oli fiksu, huomaavainen ja tuntui, että hän välitti todella tunteistani ja ajatuksistani. Kohteli minua kuin kukkaa kämmenellä. Mietin voiko tämä olla edes totta.

No ei ollut ei... vähitellen alkoi muuttua kylmemmäksi, etäisemmäksi. Kysyin onko jokin vialla, ei kuulema ollut. Sitten yhtäkkiä tämä. Olen ihan rikki. Miksi hän teki minulle näin? Oliko kaikki valhetta? Mitä tässä tapahtui?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttelee ja esittää jotain roolia. Unohda mies ja ota opiksesi.

Vierailija
2/9 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän "teki sen sinulle" koska halusi sen olevan totta. Hän halusi olla sinulle sitä mitä oli ja halusi että kaikki olisi niin kuin hän esitti. Hetken hän varmaan itsekin uskoi. Mutta todennäköisesti hänen todellinen minänsä koki kaiken pohjimmiltaan toisella lailla, hän ahdistui asioista jotka ei oikeastaan liittyneet edes sinuun välttämättä. Valhe on valhetta eikä valheessa jaksa elää kovin kauan.

Unohda tuo ihminen. Jos saisit hänet takaisin, se ei olisi enää sellaista kuin silloin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei ole sinut itsensä kanssa ja kaikki oli teatteria. Hänestä vaan näkyi alussa jotenkin, että oli täysillä mukana ja oikeasti välitti minusta ja rakasti. Ja kaikki ne puheet... Aina kun epäilin meitä, aina tiesi mitä sanoa. Tämä on meidän välillämme kohtaloa, olemme tarkoitettu toisillemme ja ties mitä roskaa näin jälkikäteen ajateltuna.

Hyvä, etten ehtinyt laittaa nimeäni asuntolainapaperiin. Mies halusi ostaa isomman asunnon meitä ja lasta varten. Onneksi en ole myöskään raskaana... Vielä puoli vuotta sitten täällä kävin lukemassa juttuja toivoen sitä, toivoen perhettä hänen kanssaan.

Tämä tuntuu vaan niin julmalta. Tiedän, että pitäisi vaan jatkaa elämää ja unohtaa koko tyyppi. En tosiaankaan haikaile enää hänen peräänsä, haikailen lähinnä sen unelman perään, johon ehdin jo uskoa...

Vierailija
4/9 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan ota takaisin jos tulee vielä.

Vierailija
5/9 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

narsisti nauttii tuommoisesta. olet onnekas, kun sun narskullasi ei ole mielenkiintoa tai aikaa pidempään leikkiin.

Vierailija
6/9 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on varmasti jo uusi uhri kiikarissa. Älä missään nimessä ota takaisin. näitä on nähty.

Vierailija
7/9 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelen vaan mitä hän oikein sai tästä... Turha kai yrittää järjellä ymmärtää :( Sattuu vaan tosi paljon vaikka järjellä ymmärrän, että onneksi pääsin eroon...

Vierailija
8/9 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkeen ei aina saa vastauksia, mutta tosiaan

tällaisia miehiä on todellakin olemassa.Valitettavasti.

Onneksi olet päässyt hänestä eroon!Joskus uutta suhdetta aloittaessasi hyvä nyrkkisääntö on: jos kaikki tuntuu liian hyvältä ollakseen totta, pysähdy ja mieti.Jos pienet hälytyskellot kilkattavat, älä vaimenna niitä.

Ja muista, älä missään vaiheessa ala miettimään että on ollut Sinun vikasi,että näin kävi, syyllistä itseäsi mistään.Äläkä ota takaisin häntä.

Aika auttaa ja hetki kerralla eteenpäin.:)

Vierailija
9/9 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

9, niinhän se varmaan on... olisi pitänyt kuunnella hälytyskelloja kun mietin, että liian hyvää ollakseen totta. Mutta jotenkin kaipasin sellaista, hän varmaan sen huomasi...

Miten selvisit tästä yli?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä