Geishakuulien käyttäjät!
Saatteko kuulan liikkumaan sisällänne ylös-alas kun yritätte?
Mä en saa. Auttaakohan pelkkä sisällä pitäminen mitään vai pitäiskö sitä pystyy jotenkin liikuttamaan et treenistä on mitään hyötyy?
Kommentit (25)
Osaan hieman jo liikutella kuulia lihasvoimalla, mutta sitä saa tehdä naama irvistyksessä. Joten työlästä se vielä on.
Enimmäkseen laitan geishat sisään emättimeen ulkonaliikkumisen ajaksi. Siinä sitten joutoajalla vaikka leikkipuistossa yms. tulee kokeiltua näitä supistus harjoituksia.
aluksi en saanut likuteltua kuulia. mutta lihaksiston kehityttyä sain. teen ihan perusharjoituksena 5 kertaa/vko 15-60min/kerta. laitan kuulat sisääni ja teen kodin askareita. lihaksisto tekee töitä pitääkseen kuulat sisällä. usein ne kuitenkin hupsahtavat pois. usein harjoituksen päätteeksi laitan kuulat sisään ja emätinlihaksilla työnnän kuulat ulos.
En kyllä yrityksestä huolimatta saa kuulaa ulospullautettua.
Taitaa olla mun lihaksisto aika retuperällä. Huoh.
t: ap
mun ensimmäiset kuulat oli 3,5 cm halkasijalta ja olivat aivan liian isot, vaikka lihaksisto oli ihan retuperällä (mm. virtsankarkailua).
sitten ostin 2 cmm halk. ja ne ovat olleet todella hyvät!
Kyllä kuulista voi saada myös nautintoa. Laitetaanhan ne emättimeen. Joissain malleissa on myös kuulan sisällä toinen kuula, joka liikkuu ja saa aikaan nautinnollisia värähtelyjä.
Kuulia voi ostaa seksikaupoista, verkkokaupoista, apteekeistakin taitaa löytyä ja Instrumentariumista.
mm.
http://www.keltainenruusu.fi/
http://www.sincity.fi/
http://www.hotlips.fi/
Vierailija:
saako noista kuulista jotain nautintoa ja mistä niitä saa ostettua?
Joskus kyllä käy niin että unohtaa ne liian pitkäksi aikaa ja sitten ne jämähtää aika tiukkaan. Luin jostain että niitä kuuluisi pitää noin ppuoli tuntia. Jos jollain on hyviä ohjeita niin lukisin mielelläni. Itse en kovin kummoista opastusta ole saanut.
Ostin myös ja kysyin apteekista käykö kuulien saippuapesu. Sanoi, että mieluummin desinfiointiaineella...
Ja ootteko käyttäny raskauden aikana? Mulla viikko 17 menossa ja muutaman kerran olen käyttänyt...
Mulla kuulat on ollu jo kymmen vuotta. Instrumentariumin kuulien mukana tuli ohje jossa neuvottiin jumppaamaan samalla kuin kuulat on paikoillaa. Eli puristamaan lantionpohjalihaksia... Ja sit välillä antaa vaan olla ja liikkuu normaalisti. Itse ostin oikeat Geishakuulat ja kaveri instrumentariumin jumppakuulat. Mun kuulissa on kaks kuulaa peräkkäin naru välissä. Paino 64 grammaa. En muista hintaa tarkkaan, mut ei kalliit. Instrun kuulapaketteja sai silloin 2:n ja 4:n pallon paketissa.
4 kuulan paketissa oli 20g, 40g, 60g ja 80g:n kuulat. Kuulat on yksittäisiä eikä niissä ainakaan silloin ollut sitä hierovaa vaikutusta.
Hintaki oli suolanen . Yli 300 sillosta mummom markkaa.
Eli geishakuulissahan on irtokuula sisällä, joten niillä on viel hierova vaikutus. En kyl oo ajatellut jumpatessa miten kuulat liikkuu. Pääasia, että ne pysyy sisällä vaikka lähtis kauppaan.
Ostakaa ihmeessä kuulat kaikki jotka vähänkin on tai on ollut pieniin päin. Säästyy monelta harmilta (kohdunlaskeuma, virtsankarkailu ym.) Ja jos ei ite kehtaa niitä hankkia, niin ei tarvi ku vihjasta miehelle, niin joululahja on varmistettu ja hän viel huolehtii, että niitä myös tulee käytettyä... Niistä on iloa ja hyötyä molemmille... Seksikin tuntuu paljon paremmalle ja voimakkaammin!
Lihaksiahan voi tietysti harjottaa ilman kuuliakin, mut miksi harjoittelemisesta ei tekisi mukavempaa...
Tässä tuli vuodatettua, mut oon vannoutunut käyttäjä ja yritän " aivopestä" aina muitakin kun vaan tilaisuus sallii.
Ja nää mun kuulat on niitä isompia, synnyttäneille tarkoitettuja ja käytän yhtä kerralla. Käytän vaan niitä tosi harvoin ja pitäis harjoitella paljon useammin kun on jo kolme synnytystä takana ja tunne alapäässä sen kaltainenkin.
Ei ne kuulat nyt varsinaisesti hyvää oloa tuota kun yrittää ähertää niitä liikkeelle ja tuskastuu kun homma ei toimi, mut yritän treenaa niillä varsinkin silloin kun mies on pyytäny herättelee jos haluttaa, eli kyllä ne ehkä vähän lämmittää...
T: ap
Mä luulen et nää on just jotain 3,5cm paksuisia en oon mitannu ja en muista mitä paketissa luki. Musta tuntuu et pienempiä en edes tuntis jos hankkisin. mut en siis tiedä kun ei ole.
Niin ja joku kysy puhdistuksesta. Mä ainakin vaan pesen saippualla käytön jälkeen ja huuhtasen veden alla ennen sisään laittoa.
Eli niitä lihaksia käytetään myös ulos työntämisessä. Toisaalta jos käy pissalla, voi treenata niin, ettei päästä niitä ulos.
lantionpohjan lihaksia treenataan kuulilla niin, että kuulat laitetaan emättimeen puoleksi tunniksi ja tehdään ihan tavallisia arkiaskareita (ei nyt kuitenkaan maata sohvalla ja katsota teeveetä..).
jos lihakset ovat kovin harjoittamattomat, kannattaa alkaa selinmakuulta ja samalla kun vetää narusta kuulia ulos, yrittää jarruttaa kuulien liikettä lihaksilla. näin oikeat lihakset löytyvät helposti ja niita voi alkaa vahvistamaan.
se, miten kuulat otetan pois, onkin toinen juttu. joku sanoi että " pullauttaa" ne ulos eli työntää ne lihaksillaan pois. en kuitenkaan voi suositella tätä, sillä ulos työntäminen voi aiheuttaa ennen pitkää ponnistusinkontinenssia (eli virtsa karkaa yskiessä, kyykistyessä,...). tiedän, että jotkut terveydenhoitajat voivat näin suositella, mutta itse välttäisin työntämistä. sen sijaan kuulat voi ottaa pois niin, että pyrkii rentouttamaan lantiopohjan lihakset ja vetää narun avulla kuulat pois.
rentouttaminenhan on ainakin yhtä tärkeää kuin jännittäminenkin, eikö vain?
p.s. synnyttäminen on helpompaa kun lp-lihakset osaa rentouttaa.
T: Hän, joka puhui pullauttamisesta...
Vierailija:
se, miten kuulat otetan pois, onkin toinen juttu. joku sanoi että " pullauttaa" ne ulos eli työntää ne lihaksillaan pois. en kuitenkaan voi suositella tätä, sillä ulos työntäminen voi aiheuttaa ennen pitkää ponnistusinkontinenssia (eli virtsa karkaa yskiessä, kyykistyessä,...).
Pidän näitä yleensä ammupäivän ajan. Silloin lihakset ovat jotenkin aktiivisemman tuntuiset treenautumaan.