Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin festareilla aivan ihanan miehen ja tietty naimisissa olevan

Vierailija
13.06.2010 |

aivan karseeta, itse olen avoliitossa(lapsi 4v) ja nyt aivan sekaisin. Siis voiko noin ihania miehiä olla olemassa vai harhaako? Lupasi soitella huomenna, laittoi äsken teksiviestin, olenko ihan pösilö...menen nukkumaan toisen viereen ajatellen toista.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanlaisista tunnelmista sun jälkeesi.

Tosin meillä on isot lapset.

Vierailija
2/7 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tuossa mietin että yhden kerranhan täällä vain eletään, mutta onko minulla oikeus rikkoa suhteita, entäs jos olen väärässä?

Nytkin olen onnellinen toisaalta, mutta siinä miehessä oli jotain jota en voi selittää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kadut kuitenkin.

Vierailija
4/7 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaisia ne miehet ovat, hurmaavat siellä toisia naisia vaikka ovat varattuja itse... hemmetin kakkapäät.. ja sä olet vastuuton!

Vierailija
5/7 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä tilanteista alkaa ne parisuhdesotkut ja kriisit ja erot ja lasten huoltokiistat. Ihanat miehet ei hae festareilta seuraa muista naisista. Ajattele myös lasten tunteita. Naimisiin hän on kuitenkin mennyt. Ihastuksia tulee ja menee, ei kannata tehdä niistä mitään enempää.

Vierailija
6/7 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei ole puhtaat jauhot pussissa vaan pelkkä loukkaaminen.

Pikku ihastuminen vaikka on kuinka naimisissa ei ketään loukkaa, vaan on elämän suolaa. sattuu itse kullekin. äkkiä kuitenkin palataan ruotuun.

Vierailija
7/7 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota kerran täällä vain eletään- juttua kuulee kaikkien pettäjien suusta. Pitäisi siis olla todisteita uudelleensyntymisestä tai helvetistä, että jotkut lakkaisivat ajattelemasta vain itseään. Ei varmaan ollut sille miehelle eka festaripoka avioliiton aikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän