Kokemuksia Honda FR-V:stä, meillä 3 pientä lasta turvaistuimineen. ?
Onko tarpeeksi tilava? Mahtuukohan takapenkille 3 turvaistuinta (no, eteen tietty mahtuis yksi minun ja miehen lisäksi), lapset alle kouluikäisiä ja turvaistuimet vie melkosesti tilaa. Tavaratilan koko ei ole niin olennainen, kun ei juuri pitempiä reissuja tehdä. Auttakaa ennenku lähden varaamaan koeajoja. Ootteko tykänny muuten autosta? Kiitos kovasti jos joku viitsisi vastailla.
Kommentit (6)
Takapenkillä kolme lasta istuimissaan ja eteen mahtuisi vielä yksi. On yhtä leveä kuin Honda CR-V. FR-V:n etu verrattuna 7-paikkaisiin tila-autoihin on juuri se tavaratila. Jos sitä ei tarvitse, mikä tahansa 7-paikkainen tila-auto käy.
moi
itsellä on ollut tuo FR-V noin vuoden päivät ja olen tosi tyytyväinen kyllä tilaa riittää ja neljä vuotias poika tykkää istua edessä keskellä ja keski penkit liikkuvat kyllä edes takaisin jonkun verran.Meillä on tuo 2L koneela oleva malli,joten kaupunki ajossa ei mikään kaikkein pieni kulutuksinen menee helposti n.10L,mutta maantiellä pääsee noin 7L hyvällä kelillä jopa alle .Joten aika positiivinen auto jota suosittelen lämpimästi
on kyllä tilaihme ja kuitenkin "normaali auto " ei mikään suurperhe bussi..
anteeksi, mä en osaa vastata sun kysymykseen, mutta kun lukaisin äkkiä, että kyse on Honda VFR:stä, ja mietin n. puolen sekunnin ajan, että mites helvetissä siihen laitetaan turvaistuin. Saati kolme.
No niin, pyyhin vedet silmistä. Väsyneen naisen päivä on nyt taas parempi.