Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainut äiti, joka inhoaa.,.

Vierailija
13.06.2010 |

..lasten kaverisynttäreitä..

En ole järjestänyt omille lapsilleni (7 ja 5) vielä kaverisynttäreitä.

En jaksa kiljuvaa kakaralaumaa kotonani.

Pidän omista lapsistani, en oikein muiden lapsista.

Sukulaisten, sisarusten perheet ja isovanhemmat - tällä kokoonpanolla synttäreitä kuuluu mielestäni viettää..

Onko väärin ajatella näin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa en tiedä ketään, joka niistä erityisesti pitäisi.

sen sijaan olet ehkä vähemmistössä äitejä, jotka ovat niin itsekkäitä, etteivät tingi omasta mukavuudenhalustaan ja kidu sitä puoltatoistatuntia, jotta lapsi saa juhlia parhaiden kavereidensa.

Ei muuten tarvitse kutsua 10 lasta. Voi vaikka kutsua vain neljä, jolloin meno ei mene liian villiksi.

Vierailija
2/5 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vietetty kaverisynttärit muualla, kun kotona. Mm. mäkkärissä jossa ei itse tarvi tehdä mitään. Minusta kuitenkin nämä kaverisynttärit on tärkeitä lapsille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sietää meteliä ja inhoan sitä siivoamista. Olin kauhuissani kun pian 6 vuotta täyttävä tyttö teki listaa kenet haluaa kutsua juhliinsa. 12 5-7-vuotiasta voi olla mun hermoille liikaa, mutta en vois mitenkään olla niin julma että en antaisi tyttäreni kutsua synttäreilleen niitä ketä haluaa.

Vierailija
4/5 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saaneet kutsua muutamaa kaveria synttäreille äidin laskuuden takia. Ei kai niistä kukaan todella nauti. En minä ainakaan vaikka jopa pidän muidenkin lapsista.

Vierailija
5/5 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ao leimataan laiskaksi, mukavuudenhaluiseksi ja itsekkääksi. Siis ei ole merkitystä millainen äiti on 364 vrk vuodessa ainostaan se yksi päivä ratkaisee.

Lapselle voi järjestää mahtavan päivän ilman niitä kaverisynttäreitäkin. Oikeastaan ,mitäs ihmettä niissä on samat lapset jotka muutenkin ovat teillä tulisivat ko päivänä siistimmät vaatteet päällä ja lahjat kädessä kylään.

Taitaa av-mammoilla vaan kiilua lahjat silmissä.