Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä lapsesi oli/olivat hoidossa kun olit synnyttämässä?

Vierailija
12.06.2010 |

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa soittaa vaikka yöllä, hän ottaa esikoisen, onneksi lähtö tuli aamupäivällä. Oikeastaan vasta nyt vuosien jälkeen tajuan kuin ihana ihminen hän oli.

Olimme asuneet uudella paikkakunnalla vasta vuoden ja muita vaihtoehtoja ei olisi ollut kuin lähteä yksin synnyttämään, jos tuo ihana pph ei olisi esikoista ottanut.

Äitini tuli sitten loppu ajaksi kun olin sairaalassa 400km päästä.

Vierailija
2/27 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli esikoinen serkun perheen hoteissa, toisella kertaa lasten setä tuli meille, kolmannella ja neljännellä kerralla ovat isommat jo pärjänneet keskenään.

t. 5:n äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kakkonen syntyi. Kolmosen syntyessä mun isä hoiti esikoista ja kakkosta. Neljänen syntyessä anoppi hoiti kolmosta, esikoinen ja kakkonen olivat päiväkodissa.

Vierailija
4/27 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toisella kertaa setä oli hätää kärsimässä kunnes anoppi saapui paikalle ja laittoi kaksi viikaria ruotuun.

Vierailija
5/27 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halunnut miestä mukaan. Nykyisen miehen ottaisin ilomielin:)

Vierailija
6/27 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... mutta en muista. :-/ Tosin olin ollut sairaalassa viikon ja kuopus syntyi päivällä ja suunnitellulla mutta kuitenkin kiireisellä sektiolla. Ehkä päiväkodissa. Mies hoiti esikoisen hoitojen järjestelyt sairaalajaksollani.

Vierailija
7/27 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

serkkuni oli hänen kanssaan. mies toki tuli sitten synnytyksen jälkeen. esikoinen oli serkkuni kanssa 3h.

Vierailija
8/27 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
9/27 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukki päivysti meillä synnytystä viikon, oli iloinen kun pääsi kotiin kun tulin laitokselta ; D

Vierailija
10/27 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli siskoni kanssa kotona kun oltiin toista synnyttämässä. Kolmatta lähdin synnyttämään yöllä yksin mutta supistuksia esteltiinkin erinäisistä syistä niin, että lapset olivat päiväkodissa ja mies pääsi mukaan sittenkin. Neljättä synnyttämään lähdettiin aamuviideltä ja soitettiin miehen vanhemmat meille vahtimaan lapsia.

Vierailija
11/27 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini oli hoitamassa. Saimme kuitenkin perhehuoneen Kätäriltä ja äiti toi esikoisen sairaalaan aina yöksi jonne sai sairaalan oman pinnasängyn esikoiselle.

Vierailija
12/27 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ole ketään jonka voisi hälyttää yöhoitajaksi tuosta vain.

Mutta ei se mitään, hyvin meni synnytys yksinkin.

Vierailija
13/27 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli minun äitini luona.. =)

Vierailija
14/27 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa lapset vietiin lastenkotiin synnytyksen ajaksi, koska isä ei pärjännyt kahden lapsen kanssa, kun äiti oli synnyttämässä kolmatta.

Vierailija
15/27 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka sattuu olemaan myös hyvä ystäväni.

Vierailija
16/27 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuopuksen kanssa. Mies ei vastannut puhelimeen, appi ei uskaltanut jäädä vuoden ikäisen kanssa, anoppi oli töissä, kaverini olivat töissä tai matkoilla. Vihdoin keksin erään ystäväni äidin, jolle soitin ja appi haki hänet meille. Appi kuskasi sit mut sairaalaan ja mieskin ehti sinne ajoissa, kun vihdoin sain hänet kiinni. Anoppi pääsi sit töistä ja tuli hoitamaan esikoista ja mun vanhemmat pitkän matkan takaa tulivat illaksi ja yöksi.

Kolmannen syntyessä anoppi hoiti isompia lapsia.

Vierailija
17/27 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen isä hoiti, kun anoppi sai vatsataudin...

Vierailija
18/27 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yön. Mies haki sitten seuraavana päivänä kotiin. Itse olin viikon sairaalassa.

Vierailija
19/27 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myöhemmin siskoni.

Vierailija
20/27 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräs tuttava tuli ensin tunniksi istumaan "yötä", että varsinainen hoitaja (äitini) ehti paikalle.

Kolmannessa eli tulevassa synnytyksessä mieheni jää odottamaan taas äitini saapumista pariksi tunniksi, kun minä menen luultavasti taksilla edeltä.