Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huoh, henkisesti rankka keskustelu anopin kanssa

Vierailija
12.06.2010 |

Sain vihdoin sanottua anopille asiat suoraan, nyt sit vaan toivotaan ja odotellaan menikö jakeluun. Sillä on ollut tapana kantaa meille kaikenlaista roinaa mitä ei todellakaan tarvita, ruokia joista emme pidä tai emme voi käyttää jne. Nyt vihdoin sanoin, että jos on pakko jotain ostaa niin voi kysyä tarvitsemmeko. Turha roudaa tänne ja me sitten roudaamme roskiin. Vähän tuo näytti nyreeltä, mutta jos vielä jotain tulee niin saa viedä mennessään, en ota enää mitään mistä ei ole sovittu.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin vain, että jos anoppi on tähän asti avustanut myös rahallisesti, niin voi olla kukkaronnyörit aika tiukalla tästä eteenpäin.

Vierailija
2/7 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahoitamme itse elämämme. Rahan takia hän ei ole tavaraa meille kantanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin sua. Miten voit kohdella ihmisiä noin? Olisit kiitollinen siitä että anoppi ajattelee teitä. Olet kiittämätön paska.

Vierailija
4/7 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänkin anoppi tuo kaikkea roinaa kirppiksiltä. Rikkinäisiä leluja, käytettyjä alusvaatteita... niitä laitan sitten roskiin, eikä se usko, vaikka kuinka sanoo, että älä tuo tänne mitään mistään..

Vierailija
5/7 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuollainen.. Ihan kiva joo, mutta olen bakteerikammoinen. (ocd, siis oikeasti hullu) Miten sanoa, ettei se ala vihata mua?

Vierailija
6/7 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on oma anoppini sanonut.

Meillä siis myös vastaavanlainen "ongelma". Anopille on monen monta kertaa asiasta sanottu, kauniisti sekä vähän vähemmän kauniisti..

Anoppi ei kuulema voi asialle kuitenkaan mitään.. On vanha lemiläinen tapa ja hänen sukunsa on lemiltä lähtöisin. Tai jotain..

Kantaa siis aina tulleessaan meille kaikenlaista rojua.. harvemmin mitään käyttötavaraa tai sitten sekin on jotain sellaista mitä emme todellakaan tarvitse!!

Mieskin alkaa olla jo kyllästynyt tilanteeseen ja uhkaa alkaa ajamaan remonttimme jätteitä tms. peräkärrillä äitinsä pihalle, ihan vaan lemiläisenä tapana.. No äitihän se vaan nauraa vedet silmissä poikansa uhkailuille..!!

Vierailija
7/7 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miniä jaksaa kautta rantain esittää, että koska kuitenkin käyn kylässä, niin voisin rahoittaa 2-4 tunnin oleskeluni esimerkiksi ostamalla heille uudet rattaat tai edes polkupyörän. Minä en ole ymmärtävinänikään vaan kaivan kassista itselleni känttyä, heillä kun ei kuitenkaan ole mitään kahviin kastettavaa.