Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko kauppaostokset tilata netistä? Kauppapalvelua Espoossa?

Vierailija
12.06.2010 |

Olisin valmis maksamaan siitä, että joku kävisi ruokakaupassa puolestani ja toimittaisi ostokset kotiovelle. Mahtaakohan Espoossa olla jotain palvelua vai pitääkö laittaa ilmoitus nettiin tai kaupan ilmiotustaululle. Jälkimmäienn vaihtoehto ei kiehdo, mieluiten tekisin ostokset netissä. En ole mikään nörtti, joka haluaa neljän seinän sisälle hautautua vaan haluaisin yksinkertaisesti ostaa aikaa. :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan kun esikoinen oli pieni (lue n. v. 2000-2001) tilasin netistä ruokaa kotiin, mutta sitten se jotenkin jäi ja en tiedä, että toimiiko enää. Oli tosi kiva klikkailla vaan netistä, että mitä halusi ja kannatuttaa ne jollain muulla kotiin. Kyllähän siitä joku pieni käsittelymaksu meni, mutta jäipähän ainakin heräteostokset pois ;-) Muistelisin, että se oli silloinen Espoon keskuksen Spar kauppa, joka toimitti, nykyään kai siinä kohdalla on S-market Entressessä.

Vierailija
2/8 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perkkaalla oleva K-Extra kuljettaa kotiin lähialueilla. En nyt muista paljon ottavat kuljetuksesta, mutta tuovat keräävät ja tuovat kotiin. Varmaan muissakin kaupoissa siis mahdollista täällä Espoossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauppapalvelu-hakusanalla löytyy varmasti googlesta. Itse hoitoalalla työskentelevänä en ole kyllä kauppapalveluun aina kovin tyytyväinen. Riippuu paljon palvelun tuottajasta kuinka hyvä tarjonta putiikilla on. Hinnat ovat kalliitaja tuotteiden tuoreus ei aina vastaa ihan sitä mitä itse hyllystä ottamalla saisi.

Vierailija
4/8 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monissa ulkomaan maissa tavalliset ruokakaupat tarjoaa tällaista palvelua. Harmi, ettei meillä.

t. ap

Vierailija
5/8 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eikös just jonkin aikaa sitten Alepalta tullut mainos, jossa mainostivat kotiinkuljetusta. Mainoksessa oli vielä joku tarjouskin mukana, sekä hinnasto tälle kotiinkuljettamiselle. (Tilaa netissä + kuljetus kotiin.)

Espoossa asutaan mekin, joten sama mainos on varmaan nyt keväällä tullut teillekin. Ai, niin juuri tuossa vilkaisin, että alepa.fi nettisivuilla on lisää asiasta. En siis muistanut väärin.

Vierailija
6/8 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.ruoka.net/cgi-bin/nph-cgi/~5Cd7x0000001/?Y999=MAI

Mä käytin tätä kun vielä asutiin Helsingissä jokunen vuosi sitten, toimittanee myös Espoo ja Vantaa aluleille, ehkä muuallekin. Tykkäsin nimenomaan "ostaa aikaa". Mulla oli vaki-lista jonka tilasin kerran kuussa (pienin muutoksin) ja hulppeat pakastimet:) Sitten vaan tuoretuotteita harvakseltaan hain kaupasta.

Vierailija
7/8 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy tsekata Alepan sivut ja toi ruoka.net :)

t. ap

Vierailija
8/8 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidan olla sokea :)

t. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi