Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku tykkää ulkoilla täkkaisella kelillä kun nyt Hesassa on?

Vierailija
12.06.2010 |

Mä en vaan tajua. Aivan kamalaa kun vettä sataa ja tuulee, eikä siellä ole mitään tekemistä. Kyläkin siellä on seistä. Kaikki lapsen vaatteet märkinä ja kosteina ja likaisina sen jälkeen. Pestä ei voi kun mikään ei kuivu. Olkoon sisällä mukulat...minä en sinne ulos mene.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vaan tajua. Aivan kamalaa kun vettä sataa ja tuulee, eikä siellä ole mitään tekemistä. Kyläkin siellä on seistä. Kaikki lapsen vaatteet märkinä ja kosteina ja likaisina sen jälkeen. Pestä ei voi kun mikään ei kuivu. Olkoon sisällä mukulat...minä en sinne ulos mene.

Vierailija
2/5 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lepset tykkää meillä tosipaljon. mies vei ulkoilemaan vähäksi aikaa...ne märät ja likaiset vaatteet on kyllä tosi ärsyttäviä sen jälk...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri 2,5v pojan kanssa sisään. Oltiin ulkona keinumassa ja hyppimässä lätäköissä :) Sadevaatteet vaan päälle niin ei kastu, ja helsingissä asutaan. Vettä satoi mutta ei menoa hidastanut.

Vierailija
4/5 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nuo meidän muksut rakastaa mm. vesilätäköissä hyppimistä ja muuta leikkimistä veden kanssa. Ja itse pääsen helpommalla kun lapset ei pura energiaansa sisällä vaan pääsevät purkamaan sen ulos ja sit maistuu hyvin ruoka sekä päikkärit. Jos oltais koko päivä sisällä niin lapset menis seinille, noin niin kun kuvainnollisesti.

Vierailija
5/5 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhosin sadetta jo ihan pienenä, en tykännyt lätäköistä ja märästä yhtään ja vihasin kuravaatteita. Sateen JÄLKEEN oli tietenkin kiva leikkiä puroissa. : )

Kohta 4 v tyttö inhoaa naaman kastumista yli kaiken, joten teemme jotain muuta. Kyläilemme vaikka tai käymme kahvilassa.

Ulkoilkoon ne, jotka siitä nauttivat. Kukin tyylillään. Me ulkoilemme jokaisena kuivana päivänä kyllä erittäin mielellämme!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän