Harrastin seksiä mieheni kaverin kanssa
Harmittaa enemmän kuin ikinä. :( Nyt pohdin, että pitääkö tästä kertoa, vai ei? Kaikki kyllä kaatuu jos kerron, mutta jos en, niin rakentuuko suhde väärälle perustalle?
Kommentit (7)
Eniten se kertominen helpottaisi minua itseäni. Kaikille muille osapuolille tulisi vain paha mieli.
Mutta entä jos miehen kaveri kertoo joskus päissään jollekin?
Harmittaa enemmän kuin ikinä. :( Nyt pohdin, että pitääkö tästä kertoa, vai ei? Kaikki kyllä kaatuu jos kerron, mutta jos en, niin rakentuuko suhde väärälle perustalle?
Niin vitun utelias?
Kerro ihmeessä, ties vaikka innostuisivat ihan porukalla polkemaan "mopoaan"
Sun suhtees on jo rakentunut niiiiiiin väärälle perustalle, että tätä ei kannata enää paikkailla.
Anna pimpsaa vain muillekkin kavereille, niin saat ainakin solidaarisen maineeen.....
Haluan tietää millaisessa liitossa ja millaisen miehen kanssa oikeasti elän, jotta voin tehdä päätöksiä haluanko jatkaa pettäjän kanssa. Tämä on mun elämäni ja mulla on oikeus tietää kenen kanssa nukun samassa sängyssä. En halua valheelle perustuvaa avioliittoa.
No ehkä sitäkin. En tiedä mistä tämä tuli. Kamala känni ja sitten tämä. Paska tyyppi olen. Tiedän.
ap
Jos mies tekisi tälläistä, niin voi helvetti.
Onhan ihan päivänselvää, että tästä ei ole mitään helppoa ulospääsyä, JA AINOA OIKEA TAPA on kertoa miehelle mitä on tullut tehtyä. Ennen tätä on luonnollisesti syytä pakata kamat.
Lisäpisteitä voi saada, jos oikein nöyrästi yrittää anoa anteeksiantoa ja toista mahdollisuutta, mutta KUKAAN järkevä mies ei järkytyksestään toivuttua voi tälläistä sulattaa..
Olla nyt kimpassa akan kanssa, joka on antanut kaverillekkin.. Ei kertakaikkiaan ei tälläistä voi kun halveksia, eikä se ole synonyymi rakkaudelle.
En sinällään tuomitse tekoa, sillä näitähän sattuu. Ja miehenä tiedän, kuinka liha on heikko, jos tilaisuus tulee, mutta tuomitsen tälläiset idiootti avaukset ja avauksen tekijän symppaamiset.
Toivottavasti jätkä on niin vahva, ettei tee jojoa temppusi vuoksi, sillä jos se todella sinusta välitti, tuo murskaa todella merkittävällä tavalla koko miehen.
ja rehellisesti voin sanoa, että parempi olisi ollut olla tietämättä.
Onko elämä sitten oikeasti kiinni jostain yksittäisestä teosta? Onko seksi sitten ehkä kuitenkin saanut hieman liian suuren aseman yhteiskunnassamme?
Ehkä paras on sitten jättää mies ja olla kertomatta asiasta. Näin hän ei saa ehkä koskaan tietää ja voi jatkaa elämäänsä jonkun muun, paremman henkilön kanssa.
se ei satuta, mitä ei tiedä