Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tv meni itsestään päälle? Pelottaa!

Vierailija
10.06.2010 |

Siis kummitteleeko meillä vai mistä on kyse, ihan oikeesti ei kyllä ole kovin kiva tunne kun tässä suht hämärässä istuskelen ja yhtäkkiä tv meni päälle itsestään.

Kaukosäädin on tv-tasolla eli en vahingossa painanut sitä päälle.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2010 klo 22:59"]

eli ne palkit vaan ruudulla menee tappiin asti ja ääni on sen mukainen. olen aika skeptinen ja ajatellut että telkassa on varmaan joku vika.

[/quote]

Itsellä myös käynyt noin muutaman kerran ja aina se on korjaantunut sillä, että olen vaihtanut kaukosäätimeen uudet paristot.

Vierailija
2/52 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tv meilläkin itsestään mennyt päälle, mutta ekalla kerralla kyllä säikähdin hirmuisesti, vieläpä The Ring fani...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin Samsungin telkka, joka silloin tällöin menee itsestään päälle ja aina keskellä yötä. Mies epäili, että ollaan aina vahingossa painettu jotain toimintoa kaukosäätimestä. Ostin jatkojohdon, jossa on virtakatkaisin, niin ei tarvitse ottaa johtoa seinästä, että saa virran kokonaan pois.

Vierailija
4/52 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kanssa samung plasma mikä välillä lähtee itsestään päälle ja joskus yöllä naksuu ja ruutu hehkuu harmaana??

Lisäksi pojan joku lelu mitä koskee ja se juttelee, huutelee välillä yöllä itsestään.

Vierailija
5/52 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kyllä selitti mistä se johtuu, siinä oli joku vika. Tuskin kummitus kuitenkaan.

Vierailija
6/52 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Samsung.

Ap

Vierailija
7/52 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/52 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siideripullot tyhjenemään? Jos se kummitteluketjun kummitus onkin muuttanut teille...

Vierailija
9/52 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos valmiustilassa, niin ihan normaalia.

Vierailija
10/52 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

telkkari itsestään päälle tunnin aikana. Tiedä häntä sitten aiheuttaako tietokoneet jotain "signaaleja" vai mikä.

Vierailija
11/52 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ne palkit vaan ruudulla menee tappiin asti ja ääni on sen mukainen. olen aika skeptinen ja ajatellut että telkassa on varmaan joku vika.

Vierailija
12/52 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnolla kiinni niinkuin vanhoja putkitelkkareita.

Jos haluan sammuttaa virran kokonaan niin täytyy ottaa johto pois seinästä.

Ap

Vierailija
13/52 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni mies sanoi että siinä oli joku toiminto mikä sai sen käynnitymään itsekseen.

Vierailija
14/52 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Samsung.

Ap

telkkari ja se joskus menee itsestään päälle. Varmaan joku vika.

Kerran radio-ohjattava auto meni hetkeksi päälle itsestään ja ajoi lyhyen matkaa eteenpäin. Se säikäytti kun olin yksin ja koti oli aivan hiljainen.

Noita häiriöitä nyt vaan voi tulla, kun kaikilla on paljon ties mitä eri taajuuksilla toimivia langattomia vehkeitä.

Vierailija
15/52 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni mies sanoi että siinä oli joku toiminto mikä sai sen käynnitymään itsekseen.

Ajastustoimintoja. En ole kokeillut käynnistyykö mulla itsekseen, mutta ainakin kanavaa vaihtaa, ja sammuttaa.

Meni joku päivä ihmetellessä, kun tv sammui, tai siis boxi, joka päivä. Sitten tajusin, että aina sammuu samaan aikaan. Selvisi, että olin ohjelmaopasta käyttäessäni onnistunut painelemaan kestoajastuksen päälle..

Vierailija
16/52 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samsung plasmatelkkari ja joskus menee itsestään päälle. Aikoinaan kun se ostettiin niin meni aina takasin päälle kun sen oli sammuttanu puoli tuntia aikasemmin.Huollossa sitten korjas sen vian..

Vierailija
17/52 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tullut videoita katsottua viime aikoina?

Vierailija
18/52 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se johtuu ilmeisesti digiboxista. Aina kun boxi käynnistyy (esim. ajastuksen takia) tv menee päälle. Ja välillä muutenkin. Otan aina seinästä irti, esim. yöksi muuten on aina aamulla päällä.

Vierailija
19/52 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tässä eräänä aamuna kun pakkasin lapsia kyytiin. Ei ollut virrat päällä autossa, avain oli mulla vielä taskussa, ja meidäan autossa avaimen pitää olla paikallaan, että sterkat alkaa toimia...

Vähäkö pyörittelin päätäni, että mitä tää on! Kummitukset ei kyllä käyneet mielessäkään. Oiskohan ne kuitenkin olleet syllisiä...

Vierailija
20/52 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran radio-ohjattava auto meni hetkeksi päälle itsestään ja ajoi lyhyen matkaa eteenpäin. Se säikäytti kun olin yksin ja koti oli aivan hiljainen.

radio-ohjattavissa. Muistuttaa, ettei ole laitettu pois päältä. Itsekin olen hypähtänyt jokusen kerran vastaavasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi