Kuinka noloa on laittaa lapsille kumisaappaat, kun
mennään huomiseksi Tallinnaan. On luvattu +14 ja rankkaa sadetta. Ei ole rattaita, enkä millään jaksaisi ottaa neljälle lapselle kaksia kenkiä mukaan.
Tarkoituksena on kävellä koko päivän, käväistä merimuseossa ja syödä jossain hampurilaispaikassa. Ei siis mitään shoppailua tai ravintolasyömistä.
Kuinka noloa on siis laittaa lapsille kumisaappaat koko päiväksi, myös laivalla? Ei ole hyttiä, johon jättää tavaroita. Vai pitääkö minun ottaa kahdet kengät kaikille mukaan...?
Kommentit (11)
tooosi törppöä olla laivalla kumppareissa.
päivä, niin... haluatko todella tehdä lapsellesi niin.
Itse laittaisin lapselle gore-tex-lenkkarit ainoiksi kengiksi.
millaiset kengät lapsilla on vaihtoehtoina? Nahkakengillähän pärjää yleensä aika hyvin kaupunkisateissa, siis koska kadut eivät ole mudassa, niin ei välttämättä tarvitse kumisaappaita.
Mulla kipeytyisi jalat jos kävelisin koko päivän mukulakivillä kumppareilla.
Mutta taatusti epämukavat kengät koko reissun ajaksi. Jalat hikoavat (lapsellakin) jne.
Ottaisin kahdet kengät kaikille mukaan. Jotkut lenkkarit tm. "pienet" kengät.
laivalle. Lisäksi kuten joku ehdotti, parille lapsista reput selkään ja kengät sinne sitten maissa. Saappaat menee laivalla ihan hyvin jossain säilytyksessä. Pieni vaiva siitä että mukava olla laivalla.
Mitä tulee kävelyyn, Tallinnan taksi on aika halpa, kannattaa harkita pienten lasten kanssa.
Kevyet, mukavat ja vievät vähän tilaa laukussa.
Eli laitan laivamatkoiksi sadevarusteet sinne ja otan kevyemmät kengät laivalle.
Maissa ollaan vain noin viisi tuntia, sen ajan voi hyvin olla kumisaappailla. Otetaan myös sadetakit mukaan, voi kunnolla sitten kävellä sateessa.
ap
Ne käy säähän kuin säähän. Kumpparit vain pihakengiksi
Bongaa toinen av-mamma Tallinnan paatilla!
t. 12