Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rasittava tuo 4v...

Vierailija
10.06.2010 |

Söimme äsken pinaattilettuja. Helppoa ja maukasta.

Poika halusi syödä lettunsa kylmänä, kuten yleensä.

Päälle laitettiin raejuustoa ja puolukkahilloa.

Miten voi taas parissa minuutissa onnistua kaikessa:

Hän söi lettuja ensin sormineen ja puraisi "hassuja" muotoja lettuihin.

Ei tietenkään malttanut syödä lautasen päällä, joten alkoi puolukkahilloa ja murusia olla pöydällä ja rinnuksilla.

Sitten poika äkkäsikin hillopurkin kannen pöydältä ja nuolaisi sitä. Yäk. Huomautin asiasta, että ei saa tökkiä ja nuoleskella mitään ruokia jos ne eivät ole omalla lautasella. Siitä seurasi rullahuulinen möksötys.

Seuraavaksi kaatui maitomuki pöydälle. Poika alkoi sitä siitä nuoleskella uittaen hihaansa hillossa lautasella kun minulla soi puhelin.

Kun olin muutaman sekunnin poissa hakemassa puhelinta muutaman metrin päästä, niin poika oli tunkenut 8kk vauvan suun täyteen pinaattilettua.

Juuri kun ojensin käteni kakovan ja öykkivän vauvan suuta kohti kaivaakseni mujua sieltä, niin vauva heitti kunnon yrjöt komeassa kaaressa. Sitten olikin jo syöttis, body, lattia ja käteni aivan yrjössä. Hohhoijaa mikä siivousurakka muutaman pinaattiletun takia.

Olisipa tämä edes jotenkin outoa meillä, mutta kun ei...

Tuo umpiluupää ei malta tehdä mitään kunnolla, kaikessa pitää häseltää ilman aivoja.

Vielä pitäisi kestää 9kk ennen seuraavaa neuvolaa, jolloin taas katsotaan pojan vauhtia.

Viimeeksi terkkari oli kahden vaiheilla, että joko laittaa lisätutkimuksiin.

t: äiti on vähän väsynyt

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös vauva ja tytöt pian 3 ja 6 v. Ihan samaa on täällä. Varsinkin kun kohnottavat keskenään nuo kaksi isompaa ja kaikki on yhtä söhellystä.. Toinen villitsee toista jne. Seuraavaksi jo tapellaankin.. Mä oon luullut että tällaisia ne lapset on, mut pitäiskö ottaa kans yhteys neuvolaan?

Vierailija
2/3 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muista, että neuvolaan saa otta yhteyttä jo aiemminkin.

ja muista 2. Lapset alkavat säheltää sitä enemmän, mitä enemmän aikuinen pää punaisena vieressä kihisee jokaisesta sähellyksestä. Osa provosoituu, osa pelkää alitajuntaisesti ja hommat menee sen takia sähellykseksi.

Tsemppiä! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten adhd:tä tutkitaan?

En löytänyt googlaamalla mitään selkeää.