Jos pyytäisit tuttavaa/ystävää katsomaan taaperosi perään
tunnin verran kesäloma-aamupäivällä (ja asia olisi ok), ja sitten lapsen vahtiminen peruuntuisikin ed. iltana, miten toimisit? Ilmoittaisitko vahdiksi lupautuneelle tuttavalle a) heti, b) aamulla vai c) et ollenkaan?
Pikkuisen ihmetyttää erään ystävän toiminta, kun ilmoitti vasta aamulla (olen siis se vahdiksi lupautunut), jolloin meillä oli jo herätelty lapset odottamaan kaveria. No, ilmoitti sentään...
Kommentit (5)
riippuu vähän, mutta yrittäisin heti ilmoittaa.
Kurja homma, mutta toivottavasti ei sun käämit nyt kunnolla palaneet?
Onneksi lapset ovat aika aikaisin heräävää sorttia eikä päivälle ole suunnitelmia. Ihmettelen vain tuollaista tyyliä. Itse olisin ilmoittanut heti.
ap
Niin, asia on tiedetty kuitenkin sen verran aikaisin ed. iltana, että ko. lapsi on mennyt muualle yöksi.
Onneksi lapset ovat aika aikaisin heräävää sorttia eikä päivälle ole suunnitelmia. Ihmettelen vain tuollaista tyyliä. Itse olisin ilmoittanut heti. ap Niin, asia on tiedetty kuitenkin sen verran aikaisin ed. iltana, että ko. lapsi on mennyt muualle yöksi.
Kaveri oli kyllä erittäin ajattelematon... ehkä sillä jokin syy tähän oli, lähinnä edes tekosyy...
[ Kaveri oli kyllä erittäin ajattelematon... ehkä sillä jokin syy tähän oli, lähinnä edes tekosyy...
On vain ajattelematonta sorttia. Tai ehkä paremmin sellaista sortia, että ajattelee maailman pyörivän omien asioidensa ympärillä.
Vaikka olisi jo myöhä, laittaisin tekstiviestin.