Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä saan rattaisiin makuupussin, jossa on aukot turvavöille?

Vierailija
09.06.2010 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äippämakuupussiin reiät turviksia varten, hienosti toimii :)

Vierailija
2/7 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin jostain kotimaisesta nettikaupasta ja on ollut tosi hyvä. Makuupussissa on siis jo valmiiksi reiät. Lisäksi pussi on isompi kuin äp:n. Meillä pussia käyttää nyt 1v 5kk ja edelleen mahtuu hyvin. Pussi on meillä nyt kesällä tietenkin auki. Pussin jalkopäässä on hyvä vaakassa oleva vetoketju, jonka voi avata jos jalat meinaa tupehtua.

Tuo makuupussi on ehkä paras hankinta mitä olen lapsille tehnyt :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten red castlen baby nomade on hyvä huopa istuimeen tai rattaisiin (hupullinen), löytyy myös ebay.comista. Ehkä googlaamalla suomesta myös.

Vierailija
4/7 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

30e postituksineen.

Vierailija
5/7 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhaan äp-makuupussiin ompelukoneella isot napinlävet, eli siistit reiät tuli :)

Vierailija
6/7 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

halpa, vanha maukuupussi ja tee siihen jos et uuteen äp-makuupussiin halua reikiä tehdä.

Vierailija
7/7 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa aukot valjaille, on kylläkin tosi lämmin joten sopii talvikäyttöön ja kylmille kevät-/syysilmoille. vastaava pussi on myös tuo eisbärchenin ns. jääkarhupussi, sama merkki myy myös vilposampaa ns. neljän vuodenajan makuupussia. näissä on siis kaikissa aukot valjaille. googleta niin voit löytää lisää vaihtoehtoja ja ainakin nettikauppoja mistä ostaa. kannattaa vertailla hintoja! olen itse ostanut brion pussin -50 % (edellisen vuoden väri) ja tota eisbärcheniä saa jopa alle kolmella kympillä. ja on kyllä joka sentin arvoinen. mutta nyt kesäksi ovat kyllä liian kuumia, talvella aivan ykkösiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän