mä en jaksa tota borgå72:sta
Muija luulee olevansa tosi hauska noilla tyhmillä jutuillansa. Välillä oon miettiny, et onkohan se joku teinipoika?
Kommentit (15)
Musta se taas on hauska. Sinä sen sijaan et ole.
Mutta jos hän itse saa siitä jotain sisältöä päiviinsä, niin jatkakoon rauhassa.
Mitä Borgå on saanut päähänsä.
Minä yleensä ohitan aina sellaiset asiat jotka olen oppinut että ovat yhtä tyhjän kanssa. Monesti on se nimimerkki jo aloituksissa näkyvissä, joten eteenpäin vaan sellaisesta, niin ei harmita...
Mut tossaki oli niin näppärästi vastannu, että älä lähetä miehen laskuja miehelle ni menee luottotiedot. Erittäin fiksu neuvo ja tooooosi hyvä vitsikin vielä. Venaa ku nauran vähä aikaa :DDDD
Mut tossaki oli niin näppärästi vastannu, että älä lähetä miehen laskuja miehelle ni menee luottotiedot. Erittäin fiksu neuvo ja tooooosi hyvä vitsikin vielä. Venaa ku nauran vähä aikaa :DDDD
kyseinen nimimerkkihän on ainoa täällä, joka vastailee asiattomasti. Kaikki muut ovat täällä aina asialinjalla ja korrektisti.
ilkeä, mikä on harvinainen yhdistelmä.
Inhottaa kaikkitietävyys ja pätemisen tarve.
Kyllä, mukavaa, että olet kanssani samaa mieltä. Kiitos :)
Käsittääkseni tässä ketjussa on mielipiteitä sekä puolesta että vastaan...
mutta sillähän on moneen ketjuun niitä mukanokkelia vastauksia. Ja täysin randomeja kuvia.
Niinku on tapana ellei muuta mainita...
Sitten nämä nikilliset ovat aika sitkeitä :)
kans tykkään borgåsta! Hauskoja kommentteja häneltä!
tekee ilkeitä aloituksia. Ja ilmeisesti liittää viesteihin kuvia, joiden julkaisuun hänellä ei ole lupaa.
90% täysin ala-arvoisia juttuja!