Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minä en vaan kehtaa mennä kampaajalle..

Vierailija
09.06.2010 |

Hiuset ovat helposti takkuuntuvat, luonnonkiharat, tuuheat mutta ohuet. Olen itse leikkellyt niitä ja se näkyy.. en ole käynyt kampaajall vuosiin, kun en kehtaa mennä tälläisellä rumalla tukalla, pelkään vielä että ne leikkaa liikaa. Nyt varasin ajan kampaajalta ja yritän kerätä rohkeutta mennä sinne..auttakkee!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

....

Vierailija
2/21 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki käy kampaajalla kerran kuussa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"liikaa". Anna kampaajan hoitaa työnsä! Anna leikata juuri niin paljon, kun tarvitsee. Siitä sitten kasvatat uudet kauniit hiukset itsellesi.

Vierailija
4/21 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivä ja huonolaatuisia hiuksia! eT todellakaan ole ainoa suomalainen, jolla on ohuet hiukset! Sanot selkeästi, minkä verran haluat leikattavan. Ihan turhaan pelkäät!

Vierailija
5/21 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en tykkää käydä kampaajalla, koska tulos on harvoin mieleinen. Joskus joku kampaaja onnistuu, mutta kun muutan aika paljon, niin ei voi toiselle puolelle maapalloa lähteä kampaajalle.

Olen myös itse leikellyt hiuksiani, eikä kampaajat ole siihen mitenkään kommentoineet.

Vierailija
6/21 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se parturi on sua palvelemassa. Ei todellakaan ajattele, että hyi mitkä hiukset, vaan on ilonen, kun on asiakkaita! =)

Vierailija
7/21 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn n. kahden vuoden välein kampaajalla. Muuten ystäväni leikkailee tai mä ite. Mun hiukset on luonnonkiharat, paksut ja pitkät. Ei ole tarvetta kampaajalle muuta ku silloin tällöin mallia muuttamaan. Kun se malli sit on niin en ole oikeen koskaan tykänny ja kasvatan ne ihanat pitkät hiukseni takaisin :) Että kyllä, i feel you! Mut älä häpeä, siihen ei ole tarvetta!

Vierailija
8/21 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole itsekään käynyt muutamaan vuoteen kampaajalle -enkä ole edes itse leikannut hiuksiani. Siinä onkin kampaajalle töitä, koska hiukseni ovat erittäin paksut. Ehdottomasti kampaaja saa leikata sen verran kuin tarvii, haluan hapsottavista latvoista eroon, eihän siitä kampaajalla käymisestä muuten ole hyötyäkään.

Vierailija
9/21 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on viikon päästä tärkeä tilaisuus eikä ole aika kasvatella mitään. minulla on sellaiset hiukset että ne näyttää paksuilta, mutta ovat ohuet.

ap.

Vierailija
10/21 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt haluan kerrostetut hiukset ja lyhyemmät koska niitä ei voi pitää auki, koska pörröttävät pään ympärillä kuin kanan perse. En uskalla itse kerrostaa..

ap.

Vierailija
11/21 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki käy kampaajalla kerran kuussa..

Vierailija
12/21 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teetä kampaus! jos sen pituiset että saa kiinni niin hyvin tehty kiharakampaus kestää parin kolmen yön nukkumisenkin.t.kokemusta on=) ps. ja myös kokemusta pilalle menneestä kampaajakäynnistä ennen juhlia

Vierailija
13/21 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelin että leikkaan latvoista noin 10 cm (ovat todella pitkät hiukset ja olen kyllästynyt)ja kerrostutan takaa, en alla leikata edestä.

ap.

Vierailija
14/21 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jos sanot 10 cm niin menee paljon. näin se vaan jostain syystä on.... kai kampaajat näkevät hiusten kunnon erilailla eivätkä malta olla leikkaamatta!

Vierailija
15/21 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun asiakas haluaa, on huono kampaaja. Eipä ole kyllä sellaista vastaan tullut. Kampaaja ei saa leikellä miten haluaa oman arvionsa mukaan.

Vierailija
16/21 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kyllä kampaaja on osannut aina leikata siten kun halusinkin, mutteihan sitä koskaan tiedä.

ap.

Vierailija
17/21 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on viikon päästä tärkeä tilaisuus eikä ole aika kasvatella mitään. minulla on sellaiset hiukset että ne näyttää paksuilta, mutta ovat ohuet.

ap.

paksuja hiuksia on joskus hankala laittaa itse, ovat usein itsepäiset...

Pystyisitkö löytämään jostain kuvan, jonka tyyppisistä hiuksista istekin tykkäisit? Kampaajat ovat kuulemma tyytyväisiä, kun saavat konkreettisia vinkejä asiakkaan fiiliksistä.

Vierailija
18/21 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jos sanot 10 cm niin menee paljon. näin se vaan jostain syystä on.... kai kampaajat näkevät hiusten kunnon erilailla eivätkä malta olla leikkaamatta!

... näyttää sormillaan, minkä verran tahtoo leikattavan.

Vierailija
19/21 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kerrot käyneesi aiemmin toisella... kuten oletkin itselläsi!

Itse käyn kampaajalla 4-6 kertaa vuodessa.

Vierailija
20/21 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo olikin hvä idea! joo näytän sormin miten paljon saa leikata.

ap.