Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia ovat taiteelliset ihmiset? Siis tarkoitan, ihmisenä.

Vierailija
08.06.2010 |

Mitä kääntöpuolia taiteellisuudella on...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulen, että vain taiteilija voi ymmärtää toista taitelijaa. sen verran omituista porukkaa ovat.

Vierailija
2/9 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietynlainen epäluotettavuus; flow voi iskeä, vaikka olis jotain muuta sovittu... Tuuliviiri...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella jalat maassa -tyyppinen ihminen.

Vierailija
4/9 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. yksi ystäväni on sirkustaiteilija, improvisaatiotaiteilija, muusikko, säveltäjä ja sanoittaja, mutta lähinnä pitää itseään tällä hetkellä isinä.

Naapurissani asuu taiteilijana arvostettu valokuvaaja, jonka takapihalla mieheni ja lapseni kävivät tänään leikkimässä vesileikkejä. Tämäkään tuskin ajattelee olevansa kauhean "taiteellinen".

Omasta ammatistani ei sen enempää ;)

Vierailija
5/9 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvä ystäväni myös.

Itse piirrän, askartelen, näyttelen, laulan ja soitan pienoa.

Meitä on luonnehdittu sellaisiksi ihme huitelijoiksi jotka vaan hihittelevät ja hyppivät jokapuolella, hippiäisiksi jne. Ja monia tuntuu ärsyttävän meidän (muka) ainainen positiivisuus ja värikkyys. Ehkä niitä kääntöpuolia, omasta näkökulmastani, on mm. se että kaikki olettavat että osaat ja jaksat piirtää heille ihan mitä ikinä he vaan toivovat, askartelet kortit itse ja olet aina iloinen. Itselläni on kuitenkin ns. luovia kausia, eli aina ei onnistu se askartelu tai piirtäminen tai muukaan "taiteilu". Ja toinen on s eettä ihmiset olettavat minun olevan aina iloinen hihitys, ja jos naama ihan peruslukemilla (ei siis edes mikään mökötysilme)niin heti kaikki pohtii että onko mulla jokin hätä.

Ja taiteilijoitakin kun on monenlaisia.

Ehkä karkeasti voisi jakaa ne juurikin tällaisiin värikkäisiin ja huiteleviin kuten minä olen ja sitten toiset ovat niitä sellaisia jotka puhuvat viisauksia ja filosofioivat, ovat enemmän sellasia synkistelijöitä

Vierailija
6/9 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hän on ihan mukava mutta joissain asioissa todella omituinen. Ja jollain tapaa vähän välinpitämätön. Ja sellainen asia pisti mm. silmään hänen tyttö on jo yli 4vuotta(täyttää tänä vuonna 5) eikä osaa laskea viiteen! Että eikö vanhemmat opeta asioita vai meinaako että omalla painolla asiat tulee sitten opittua. Koska kyllä ton ikäisen pitäisi jo osata enemmän asioita, koska monessa muussakin asiassa tuntuu olevan puutteita.

Vierailija
7/9 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös taitelijoissa on hyvinkin erilaisia ihmisiä. Urpo kysymys.

Vierailija
8/9 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös taitelijoissa on hyvinkin erilaisia ihmisiä. Urpo kysymys.

Ja minusta tuntuu, että tässä oli jotenkin kyse "taiteellisista" ihmisistä jossain maallikkomielessä; sellaisista ihmisistä, jotka vaikka ovat perhepäivähoitajia, mutta vapaa-ajallaan maalailevat vaaleanpunaisia lehmiä pienille pahvinpaloille ja laittavat omat hiuksensa saparoille, ja ovat sen takia helvetin taiteellisia...

Vierailija
9/9 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tutut graafikot ja kuvataiteilijat on ihan normaaleja ihmisiä. Pukeutumisesta näkee, että värisilmää ja tyylitajua on, mutta ei mitään outoilua ikinä.

Tuttu kirjailija on vähän taipuvainen masentumaan, mutta muuten ihan tavallinen ihminen.

Tuttu ammattimuusikko on oikein herttainen ja luotettava mies (eikä edes juo!).

Nuorena tunsin joitakin wannabe-näyttelijöitä/muita Artisteja isolla A:lla, ja niiden meno oli joskus vähän huomiohakuista...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi