[Huokaus]. Lääkärini kanssa tänään pitkä halaus.
Kävin tänään pitkäaikaisen lääkärini vastaanotolla viimeistä kertaa.
Olen ollut hänen kanssaan tekemisissä vuosia ja hyvin surullisissa merkeissä oikeastaan. Lääkäri on minua 10 v vanhempi mies. Välillämme on aina ollut kemiaa.
Kysyin lopuksi saako lääkäreitä halata. No kyllä sai :-). Halasimme pitkään ja syvään, poski poskea, vatsa vatsaa vasten, täysin kietoutuneina toisiimme.
Tämä oli surullisenihana päätös sille polulle, jota hetken aikaa kuljimme rinnakkain.
Ja tämä ei ollut harlekiineista vaan ihan totta. Halusin kertoa tämän täällä, kun en voi muualla kertoa. [Huokaus].
Kommentit (22)
Halaan lääkäriä juuri tuolleen kun tapaamme, itse asiassa toimimme näin joka ikinen kerta. Jos olemme vain kahvilla, suutelemme poskelle. Jos olemme syystä tai toisesta baarissa, suutelemme suulle ja aika kiihkeästi, jollei kukaan tuttu varmasti näe. Kerran olemme rakastelleet, monta kertaa meinanneet. Olemme tunteneet yli 10 vuotta.
Hän kirjoittaa lapselleni Pronaxen reseptit ja Ataraxit jos olen hukannut reseptin tms. ja itselleni Voltarenit ja Sirdaludit.
Hän ei ole aviomieheni vaan toinen suuri rakkauteni. Suhteemme ei ole alkanut potilassuhteena, eikä se reseptejä lukuunottamatta ole sitä vieläkään.
Mutta *huokaus*, pääsisinpä taas halamaan lääkäriä pitkään!
Sanotaanko että ongelmaa, jonka vuoksi kävin vastaanotolla, ei enää ole. Siksi en enää mene sinne. :-) Tai tietysti jos keksin tikusta asiaa...
Olen pitkä, joten posket todella yltivät toisiaan vasten.
Ja joissakin tapauksissa sairaanhoitaja voi tosiaan olla mukana huoneessa.
Kuvasin teille ihanan, mieltäni lämmittäneen kohtauksen oikeasta elämästä. Tarkoitus oli kertoa se jollain foorumilla, jotta saan sen pois mieleni päältä...
ap