Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Voitko sanoa olevasi tanssitaitoinen?

Vierailija
08.06.2010 |

Eli mitä lavalla tanssittavia tansseja osaat tanssia? Käytko paljon tanssimassa?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan lavatanssiseurassa viidettä vuotta. Lukuista tanssit sujuvat. Olen keskittynyt tosin lavatangoon lähinnä.

Vierailija
2/14 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humppaa ja kävelyhumppaa

Tangoa

Foxia (jos on hyvä viejä)

Polkkaa

Jenkkaa ja sen eri variaatioita

Valssia

Hidasta valssia

Jive menee, jos on erittäin hyvä viejä.

Olen tanssinut kansantansseja 9 vuotiaasta (melkein 20 vuotta jo) ja kantritanssin aloitin kymmenisen vuotta sitten.. Eli tanssitaitoa löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä käy koskaan tanssimassa ellei ole pakko. Oman miehen kanssa vielä menettelee, mutta muuten kiitos ei.

Vierailija
4/14 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-valssi

-hidas valssi

-humppa, tavallinen, kävely ja kuvio

-tango

-foksi

-cha cha

-jive

-fusku

Tanssimaan en uskaltaudu jos soitetaan

-polkkaa

-masurkkaa

-muita lattareita

-jenkkitansseja

Vierailija
5/14 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lavalla käyn vain kerran vuodessa nykyään. Mitään erikoista en osaa tosin. Mutta mieheni on upseeri ja hänen kauttaan olen saanut tanssitaitoni. Siihen maailman aikaan kun hän opiskeli, joutui hän hankkimaan niin tanssitaidon kuin ratsastustaidonkin.

Vierailija
6/14 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan hyvin: valssi, hidas valssi, humppa, kuviohumppa, foksi, fusku, jive, bugg, boogie woogie, tango, cha cha, samba, rumba, jenkka, Osaan kohtalaisesti: polkka, masurkka, salsa. Käyn aika paljon lavoilal

Vierailija
7/14 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luontuu rock, jenkka, country, samba, rumba, jive, cha cha, paso doble, hidas englantilainen valssi, valssi, wiener valssi, tango, fox trot, quickstep, salsa.

Vierailija
8/14 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos osaa tanssia muuta, niin silloinko ei ole tanssitaitoinen?

Vierailija
9/14 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lattarit sujuu, samoin swing. Koulun tanssitunneista ei oo jääny mitään mieleen; valssiin tuskin enää vääntyisin.

Vierailija
10/14 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen tanssinut esim. balettia kilpatasolla vuosia, joten voin väittää olevani tanssitaitoinen :D

Miksi tanssitaitoa on vain lavatanssit?!

Vierailija
11/14 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan paska jossain tanssijumpassa, mutta toisaalta olen ihan hyvä tanssimaan jotain valssia tms. "mies vie" -tanssia ja vapaasti joratessa en varmaankaan ole mitenkään ääliön näköinen. Ihan hyvä rytmitaju mulla on. Niitä tanssijumppien tanssejakin opin kyllä tanssimaan, jos tarpeeksi harjoittelen ja sitten vedän ihan hyvin, mutta mulla on varmaan jotenkin kömpelö motoriikka, kun olen ihan sekaisin, jos pitää heiluttaa jalkoja ja käsiä jotenkin tietyllä tavalla :) Sitten kun tajuan idean, olen ihan messissä.

Vierailija
12/14 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli nyt kuitenkin lavatanssigallup. sehän tuosta aloituksesta tuli mielestäni selväksi!

Vierailija
13/14 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan valssin, foksin, tangon, hitaat (siis slowfox, blues), jenkan, polkan, masurkan, humpan (normi+variaatiot), hitaan valssin, fuskun, jiven, buggin (useita eri tyylisuuntia), rumban, chachan, samban ja lindy hoppia. Lisäksi osaan hieman quicksteppiä ja salsaa.

Käyn tanssimassa 2-5 kertaa kuukaudessa, ravintolassa ja lavalla. Kursseilla käyn lähes viikoittain.

Vierailija
14/14 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tangosta ja hitaasta valssista sekä jivestä olen treenannut sekä kilpa- että lavaversioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme