Hotelli Barcelonasta?
Keskeinen sijainti olisi ykköstoiveena, hinta max 100e/yö.
Kommentit (5)
sivuilta, brittifirma ja hyviä tarjouksia, ollaan käytetty useamman kerran. Myös BCN:ssa :)
B on ainut paikka jossa minulta on varastettu mitään, ja sama pätee kuulemma moniin tuttuihin.
Hotellimme ei ollut hirmu hyvä joten sitä en suosittele (Holiday Inn Express).
Mites, kun minä olen käynyt useamman kerran ja kertaakaan ei ole viety mitään, eikä kavereiltakaan, niin voinko sanoa, että olkaa huoletta?
Joo, jonkin verran taskuvarasongelmaa on, niin kuin kaikissa Euroopan suurkaupungeissa, mutta Euroopassa tämä on hyvin pientä (kokemusta on) ja maalaisjärjellä pitää kyllä itsensä ja kamansa suojassa.
Olen opiskelijana asunut vain hostelleissa, eli en voi suositella, mutta jos Ramblan varrella asutte, niin varautukaa yölliseen möykkään. Huone siis pihan puolelta tai mieluiten vähän kauempaa.
Catalonia Avinyo, on keskustassa, lähellä rantaa, lähellä Ramblasia, lähellä ostoksia. Siisti, rauhallinen. Ei pahaa sanottavaa.
www.hoteles-catalonia.com
Voin suositella muitakin jos tämä ei nappaa.
Olen kerran kyllä käynyt mutta silloin hotelli oli ydinkeskustan ulkopuolella, nyt mielummin menisin lähemmäs. Rannan läheisyydessäkin olevat hotellit kelpaa.
Vinkatkaapas jos jollain hyviä hotelleja tiedossa! :)