Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi ei toimi, koska minun pitää "ottaa" mies eikä toisinpäin.

Vierailija
06.06.2010 |

Haluaisin että minut otetaan, en itse olla se seksipeto, joka raiskaa miehen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta on ihana, että mies ottaa. Olemme tasa-arvosia eikä se tarkoita alistumista, on vain niin hyvä tulla otetuksi.

Vierailija
2/6 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaa suuseksillä hänelle seisokki, sitten jos miestä sattuu huvittamaan, saatan itsekin saada vähän melaa, mutta vain vähän.

Eipä paljon seksi enää kiinnosta, mieluummin käytän kaapissa olevaa seksileluani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette puhu siitä miehellenne? Minunkin mies nauttii kun otan hänet ja olisi aina hopusti menossa pelkkään paneskeluun. Olen hänelle sanonut että ei ole haitta vaikka välillä käyttää aikaa minunkin lämmittelyyn ja tyydyttämiseen. Ja neuvo on mennyt perille. Kumpikin saa ja seksi on hyvää.

Vierailija
4/6 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos nainen ottaa miehen ja vaatii munaa ja pillun nuolemista ja ottaa ohjat käsiin, se piristää seksielämää.

Uskon myös, että miehesi ottaa sinut, kunhan saa konkreettista näyttöä siitä, että haluat seksiä ja miestäsi.

Mieskin haluaa olla himoittu ja tulla otetuksi.

Vierailija
5/6 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän komennan miestäni tai vaihdatan asentoa, sen kovempi seisokki.

Vierailija
6/6 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies ei edes halua katsoa minua, vaan pitää tyynyä naaman päällä maatessaan selällään lahnana.

Joo, kyllä hänet voi "laittaa" päälle, mutta kun sitten hänellä ei seiso kunnolla ja se löysällä munalla nylkytys ei kyllä tunnu missään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän