Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen kateellinen koululaisille ja opiskelijoille, kun ne saa ilmaiseksi opetusta...

Vierailija
05.06.2010 |

ihan oikeesti vähän olen kateellinen. Tykkäsin tosi paljon lukioajasta. Tuntui aika ylelliseltä että ilmaiseksi sai opetusta (no okei, kirjat maksoivat) monenlaisista yleissivistävistä aineista. Olen 40 v ja vieläkin on kauhea tiedon jano ja haluaisin vieläkin istua jossain koulun penkillä oppimassa lisää. Mutta kun ei. Kotiäitinä olen ja jossain tulevaisuudessa painan jotain arkista ja tylsää monotonista duunia, vaikka haluaisin koko ajan oppia jotain yleissivistävää. Voihan sitä itsekin lukea kirjoja, mutta ei siinä saa samaa tyydytystä kun ei ole kokeita eikä arvostelua ;) hassu taidan olla. tai paremminkin ihan pimeä...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei estä sua hakemasta opiskelemaan.

Vierailija
2/9 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

opetusta ilmaiseksi ihan siinä missä nuoretkin.

T: 10 vuotta ilmaista opetusta yliopistossa nauttinut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten ole kuullut, että Suomessa on ilmainen koulutus ihan kaiken ikäisille? Ehkä todella koulunpenkkiä kannattaisi vielä tovi kuluttaa.

Vierailija
4/9 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

opetusta ilmaiseksi ihan siinä missä nuoretkin. T: 10 vuotta ilmaista opetusta yliopistossa nauttinut

Mä haluaisin käydä lukion kaltaista koulua vaikka loppuikäni... siis haluaisin opiskella kaikkea. :)

ap

Vierailija
5/9 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten ole kuullut, että Suomessa on ilmainen koulutus ihan kaiken ikäisille? Ehkä todella koulunpenkkiä kannattaisi vielä tovi kuluttaa.

hyvä ammatti mulla on. Kai sitä duuniakin pitää painaa jossain vaiheessa että rahaakin saa, vai mitä? taloudellisesti ei ole mahdollista opiskella huvikseen koko loppuikäänsä. ainakaan täysipäiväisesti.

ap

Vierailija
6/9 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan saat. eiköhän siitä sivistystä tipu tarpeeksi yhdelle toopelle.

Vierailija
7/9 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä tulee enemmän yleissivistystä kuukaudessa kuin lukiossa vuodessa.

Vierailija
8/9 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan saat. eiköhän siitä sivistystä tipu tarpeeksi yhdelle toopelle.

sitä ei taas perhetilanne salli. Harmi. ehkä mä tyydyn tietosanakirjojen ahmimiseen ;))

ap

Vierailija
9/9 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luepa kuulu Hesari joka päivä kannesta kanteen. Siitä tulee enemmän yleissivistystä kuukaudessa kuin lukiossa vuodessa.

ja stokkan mainokset ;)

ap