G: Voinko mennä uimahalliin?
kun mulla on ihan ylisuuret häppärit, siis roikkuu ihan puolessa reidessä. Ilkeenkö mennä? Kattooks muut vai rupeeks miehet heti ehdottelee suuseksiä? (kun ei ne meinaa muuten pysyä siellä uikkarin sisässäkään)
Kommentit (12)
eli siis tuo joka ARVELI että olis mahd.provo... KJÄHKJÄH!
Olette vaan ihan h*tin kateellisia mulle kumminkin!!!
Kukaan ei voi ikinä ottaa mua tosissaan mun häppäreitten takia. Osaatteko te edes kuvitella miltä musta tuntuu?
Ajattele mua! Millaset uikkarit luulet mulla olevan kun pitää patonki mahtua ja se on vielä suojatta kosteudelta, muuten se menee ihan lödöksi.
Ja kesällä en espan puistossa voi pitää hametta kun puluperkeleet hyökkää heti kimppuun!
Mee vaan uimaan, hyvähän se on jos suuseksiäkin saat kaupan päälle!
Minä jos kuka tiedän miltä tuntuu olla syrjitty ja haukuttu mutta olen oppinut elämään sen tosiasian kanssa että kukaan ei ole täydellinen. Minä joudun käyttämään uimahalleissa muovipusseja käsissä ja ne vasta huomiota herättää xO
uinnin valvojatkin vahtaavat että huuhtelen käsiäni siinä jalkojen desinfiointiaineessa puoli päivää ennen kuin altaaseen päästävät. Sitäpaitsi ne pussit käsissä on aika vaikee kroolata.
Rakasta itseäsi ja häppäreitäsi sellaisina kuin ne ovat =)
Olet etupylly ihan varmasti tosi ihana ihminen ja paljon parempi kun muut! Voin vain kuvitella miten kamalan kaunis ja rikaskin olet! Muut on vaan kateellisia sulle kun ite ne ei saa mitään huomiota.
Olis Etupylly kiva joskus tavatakkin kun painitaan kumminkin samojen ongelmien kanssa. Asun porvoossa, missäs sinä?
Etupylly:
Osaatteko te edes kuvitella miltä musta tuntuu?
Etupylly:
kun mulla on ihan ylisuuret häppärit, siis roikkuu ihan puolessa reidessä. Ilkeenkö mennä? Kattooks muut vai rupeeks miehet heti ehdottelee suuseksiä? (kun ei ne meinaa muuten pysyä siellä uikkarin sisässäkään)
PatonkiHallissa:
Ajattele mua! Millaset uikkarit luulet mulla olevan kun pitää patonki mahtua ja se on vielä suojatta kosteudelta, muuten se menee ihan lödöksi.Ja kesällä en espan puistossa voi pitää hametta kun puluperkeleet hyökkää heti kimppuun!
Mee vaan uimaan, hyvähän se on jos suuseksiäkin saat kaupan päälle!
Etupylly ja PatonkiHallissa on sama henkilö! Etupylly teki ensin vahingossa äitimammaset ja sitten löi läskiksi toisella nikillään. Hah! Kinni jäit :-D
Mä voin sanoo, että mulla on kanssa YLI suuret häpy huulut, mutta ei kukaan niitä vielä ole uima hallissa imemään tullut. Vähänkö v***tuttaa... Ja on posliinit, ettei senkään pitäis haitata. Saunan lauteilla rehottaessani ei vaan imu ehdokkaita ole näkynyt. Voi kyllä johtua kuvottavasta hajusta, nakki nimittäin alkaa kypsyä lähes sata asteisessa saunassa....
Varsinkin sinä kymppi, kuka sitten ikinä oletkaan... diudidii....
Kiva, että jaksoitte kehua minua, vaikka kehuthan ovat minulle ihan sitä arkipäivää.
Päätin että kyllä mä sinne uimahalliin menen, ei vaan passaa ottaa miestä mukaan, ettei tule sitten kovin mustasukkaseksi. Vaikka eihän se ole siltä pois jos mua vaikka onnistais, ei ne häppärit käytössä kulu!
Voit huoletta mennä uimahalliin. Suuseksi on ihan luonnollista jos joku haluaa häppäreitäsi imeskellä niin anna mennä vaan.