Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi että olen pettynyt!

Vierailija
05.06.2010 |

Minun piti ystäväni kanssa käydä yhdessä katsomassa Sinkkuelämää2 ja olin kovasti odottanut sitä tyttöjen iltaa. Pari muutakin tyttöporukkaa kyseli minua omiin elokuvailtoihin mutta en mennyt kun olin kerran jo sopinut toisen kanssa meneväni sitä katsomaan.

No nyt sitten ystäväni soitti että on menossa jonkun tuttunsa kanssa tänään katsomaan sitä elokuvaa ja on juuri lippuja ostamassa, että tulenko mukaan?

Minulla on sukulaisen ylppäreihin meno ja en mitenkään ehdi sinne elokuviin niin aikaisin.

Muutenkin ystäväni kyllä tietää etten noin lyhyellä varoitusajalla saa lapsenvahtia edes hommattua, että taisi olla vain muodon vuoksi edes kysymässä minua mukaan.

Vituttaa niin rankasti! Minulla on ollut tosi rankkaa viime aikoina ja olisin todellakin ollut tuollaisen elokuva-ravintolareissun tarpeessa.

Nyt yritän miettiä jotain toista kaveria joka lähtisi elokuviin, mutta kaikki ovat jo elokuvan nähneet.

Ei oikein yksinkään kehtaisi lähteä...

Olen niin pettynyt, että ihan itkettää. Aivan sama oikeistaan sille elokuvalle on vaikken sitä näkisikään, mutta olin niin odottanut vapaailtaa kotiympyröistä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin lähteä sun kanssa :)

Vierailija
2/7 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kiukuttelen lapsille.

"ystävällä" oli FB statuksena että kiva ilta tulossa, upeiden naisten kanssa leffaan. Minä en sitten ollut tarpeeksi upea...

Varmaan menkatkin alkamassa, kun näin vituttaa ja masentaa.

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän olisi kannattanut sopia, että sinä järkkäät leffamenon. Sillä lailla olisit voinut vaikuttaa päivämäärään ja ehtinyt varmistaa lastenhoidon. Tylsäähän tuo on.

Vierailija
4/7 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kehtaamista siinä on? Mä olen monta kertaa käynyt yksin.

Vierailija
5/7 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin teen. Lähden kohta elokuviin yksin koska minulla ei ole kavereita eikä ystäviä. Ei tule paha mieli ohareista, kätevää.

Vierailija
6/7 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan sen sosiaalisen kanssakäymisen perään.

Olin niin odottanut että tyttöporukalla lähdetään kivaa pitämään. Nyt on niin tyhjä ja hylätty olo.

-ap-

Vierailija
7/7 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan sen sosiaalisen kanssakäymisen perään.

Olin niin odottanut että tyttöporukalla lähdetään kivaa pitämään. Nyt on niin tyhjä ja hylätty olo.

-ap-

Mä en ainakaan tajua, mitä joku saa irti illasta kanalauman kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän