Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Istun alasti keittiössä ja huoltomies leikkaa ruohoa ikkunan takana.

Vierailija
05.06.2010 |

Ja verhot tietenkin auki.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vaihdoin vaatteita ja samalla huomasin että joku huoltomies kävelee ikkunan ohi ja leikkaa nurmikkoa. Hei ap sinä saatoit pelastaa sen huoltomiehen päivän :)

Vierailija
2/17 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ikkunan takana, siis noin metrin päässä ikkunasta, oli kaivinkone ja kuski nosti kättä minulle :D

Asunnon ikkuna oli sen verran korkealla maasta, ettei siihen nähneet jalankulkijat, mutta kaivinkoneen koppi oli juuri sopivasti ikkunan korkeudella...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asutaan kerrostalossa ja meidän wc:ssä on ikkuna...kerran menin aamupissalle,alasti siinä häröilin ja etsin jotakin.Ihmettelin mikä tuolla ikkunassa menee niin siellä meni sellainen nostovehje missä oli pari äijää,tekivät jotain ulkosivu arviointeja...joopa joo,pikkasen nolotti kun en tiennyt kauan siinä olivat olleet ja näkivätkö mitään...hymyilivät aika maireesti kun myöhemmin näkivät :)

Vierailija
4/17 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap sinä saatoit pelastaa sen huoltomiehen päivän :)

Vierailija
5/17 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

YH vai?

Vierailija
6/17 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ukko on poissa, niin ei ole sitäkään vaaraa, että se liikaa innostuisi alastomuudestani.

Vierailija
7/17 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkaamassa. Muista tarjota torttukahvit :)

Vierailija
8/17 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi yök

Vierailija
9/17 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tarkisteaan vesimittarit aika usein jonain tiettynä tiistaina. Mulla on tiistaina vp ja usein nukun pitkään.

Äijä soittaa aina ovikelloa mutten viitti mennä avaan kun ajattelen et siellä on joku lapsen kaveri. Meillä on sänky olohuoneessa niin äijä on joka ainut kerta nähnyt mut alasti/alusvaatteissa. Menee aina takas ulos ja mä avaan häpeillen sille oven. Viimekerralla se huusi jo postiluukusta:D

Vierailija
10/17 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimekerralla se huusi jo postiluukusta:D

Vierailija
11/17 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi saunassa ja vaatteiden vaihdon yhteydessä ja tietysti silloin kun harrastetaan seksiä.

Olen kait outo?

Vierailija
12/17 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän kaltaisille urpoille...

Vierailija
13/17 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mulla edelleenkään ole vaatteita päällä kotona. ap

Vierailija
14/17 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun hieroit tussua ikkunan edessä? Tekikö huoltomies valituksen? Taisi olla aika järkyttynyt.

Vierailija
15/17 |
27.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja stappailen sielläkin edelleen avoimien ikkunoiden edessä alasti. Kuka nyt sisällä vaatteita pitää.

Vierailija
16/17 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja verhot tietenkin auki.

harmi vain, näitä kun tahtoo tapahtua ainoastaan pikkupojille, herkullisen kiehtovaa

Vierailija
17/17 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih. munn mies on aina mulle vihainen, kun aina kun tulen töistä otan enismmäiseksi vaatteet pois ja voin kulkea tississilläni etsimässä paitaa ja sitten voin olla vain paita + pikkarit päällä ja se sanoo, että enkö voi laittaa jo vaatetta päälle kun voi tulla kuka vaan =))