Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka käyttää Burberryn terveyssiteitä? OV

Vierailija
19.03.2005 |

Mieheni tuo niitä minulle aina työmatkoiltaan. On kyllä laadukkaita, vaikkakin hieman hintavampia.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
27.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat, nyörikoristeiset siteet on tosi keveitä eikä todellakaan näy stringienkään alta. Ja hintaa vaivaiset 540¿/paketti. Muita?

Vierailija
2/27 |
27.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/27 |
27.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kestositeet ovat käytännöllisiä ja tulevat lopulta edullisemmiksi. Voit itse ommella siteet helposti ja näppärästi. Netistä saa kaavoja. Ota muutama Burberryn huivi (ei haittaa, vaikka olisi vanhempikin, ovat vaan mukavan pehmeitä), niistä saa tosi näppärät ja tyylikkäät siteet. Itse suosittelen tekemään siivekkeellisiä.

Vierailija
5/27 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ihana ruutukuosi ei vain päällä, vaan ihan herkimmällä limakalvolla! IIIIK, kun on laadukkaan varmaolo kokopäivän.

Näin joulun alla säästän ne käytetyt pikkutehopaketit! Aattona ripustan ne kuuseen roikkumaan! Aitoja joulunpunaisia ja ruutukuosisia kuusenkoristeita. Jos oikein innostun, niin laitan niihin vähän kiileetä päälle tai ompelen kulkusen päähä!

Ideaa saa vapaasti kopioda!

Vierailija
6/27 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee TOOOOOOOSI kalliiks! Pikkupaketti maksaa 48e. Mut minkäs teet!

* hurahtanut pluuperriin *

Vierailija
7/27 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole raaskinut tähän asti ostaa purbäri-tampooneja, kun ovat niin kalliita, mutta nyt alan ostaa. Toi joulukoriste-idea on MAHTAVA!

Vierailija
8/27 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huutonetistä sais edes kopiot. Mulle kelpaisi nekin. Onhan kopiotkin jo kalliita nekin, mut kun ei ole varaa maksaa aidosta.... ja kukas sen huomaisi...et ei olekaan aitoa.

Vierailija
9/27 |
09.05.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvaläpät, hattu ja silmälasit oli ihan must ! Oikeesti, kuka käyttää tollasta uimapukua tai bikineitä...?

Vierailija
10/27 |
09.05.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kestositeet ovat käytännöllisiä ja tulevat lopulta edullisemmiksi. Voit itse ommella siteet helposti ja näppärästi. Netistä saa kaavoja. Ota muutama Burberryn huivi (ei haittaa, vaikka olisi vanhempikin, ovat vaan mukavan pehmeitä), niistä saa tosi näppärät ja tyylikkäät siteet. Itse suosittelen tekemään siivekkeellisiä.

mulle tulee tästä mieleen joku rap tähti, musta mies siis ameriikoista, joka halusi Louis Vuittonin kankaasta autoonsa sisustukset. LV ei suostunut, joten äijä osti parisataa tai tuhat laukkua ja revitytti ne auki ja niistä customoitiin sisustus. sen jälkeen LV on suostunut...

Vierailija
11/27 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä Burberryn vessapaperia.... mies tuo aina pariisista työmatkalta...tosi laadukasta

oo ihan aut? Niinqu laast siisön?

Eiks pitäs olla vähintään vuittonia?

Tosin meillä käytetään paljon niin ihqun glamouria hello kitty wc-paprua, joskus myös niitä missä on runoja. Ihquu kun tulee korkeakulttuuria joka vessakäynnillä.

Vierailija
12/27 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierasvessassa on sitä Lambin limited collection mustalla kuviolla ja lastenvessassa hello kitty-paperia. Arkivessassa joka sijaitsee suihkun vieressä pesuhuoneessa on jokaiselle omat pyyhkeet jotka pestään kerran viikossa. On varaa vähän parempaan paperiin kun käyttää arkisin vaan pyyhkeitä. Ja säästää luontoakin!

Vierailija
13/27 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ainoostaan roskaväki, niinku chavit, käyttää niitä. MÄ käytän Marc Jacobsin siteitä ja Stella McCartneyn tamponeita. Siis oikeesti, Burberry??? Mulberrykin alkaa olla aika noloooooooooooooo!

Vierailija
14/27 |
19.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä merkkiä on tämän rouvan persiissä käytetty.

Vierailija
15/27 |
19.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burberryä sen olla pitää, myös siteissä! NÄyttää kauniilta, kun ruutusiivekkeet taittuvat Burberry alushousujen päälle!

Vierailija
16/27 |
19.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vinkki teille Burberryn ystäville. Käytön jälkeen siteistä saa kivan näköisen taulun, kun kehystää seinälle.

Vierailija
17/27 |
19.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies tuo aina pariisista työmatkalta...tosi laadukasta

Vierailija
18/27 |
19.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai millään burberryllä nyt terveyssiteitä oo...? Tai veskipaperia. En mä ainakaan koskaan oo mitään siteitä kirpparilla nähnyt.

Vierailija
19/27 |
19.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen tehnyt käytetyistä burberryn siteistä itselleni vedenpitävän kauppakassin sekä lompakon. Ei tarvitse kuin ommella osaset yhteen, ja aina kassajonossa kateellisina ihastellaan. Nyt olen tekemässä noista kaulahuivia. Siitä tuli niin hieno, että se pääsee varmasti yleiseen levitykseen kuten muutkin Burberryn huivit. Hinta vain on hieman kalliimpi, kun on niin upeasta terveyssidemateriaalista tehty.

Vierailija
20/27 |
19.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi olla tosissasi! Niitä käytettyjä ja kuivattuja, kirpparit pullollaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi