Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi sai hoitopaikan, mutta emme ole tyytyväisiä. Mihin valittaa?

Vierailija
04.06.2010 |

soitanko suoraan päätöksen tekijälle, vai kieltäydynkö paikasta ja laitan uuden hakemuksen menemään. Hoitopaika pitäisi olla n. 3kk kuluttua.

Saatiin paikka pph:lta, ihan toisesta kaupunginosasta. Lisäksi alue ja talo on muutenkin sellainen, jonne en halua pientä lastani hoitoon viedä.

Toiveissa oli ryhmis tai päiväkotipaikka tai pph jostain läheltä, koska pyörällä tai kävellen joudutaan lapsi hoitoon viemään, koska minä menen autolla töihin toiselle paikkakunnalle. Ei ole mitään järkeä minun viedä 1v hoitoon aamu seiskalta, kun mies voi viedä hänet vasta yhdeksältä ja näin ollen päivästä tulee lyhyempi. Lisäksi meillä on eskari-ikäinen joka pitää kuljettaa eskariin.

Esikoinen oli pph:lla kaksi vuotta paikassa, jonne matka oli melko pitkä. Hoitopaikka ja hoitaja oli kuitenkin hyvä, joten tyydyttiin siihen. Nyt olisi mukava päästä hiukan helpommalla.

Ymmärrän kyllä sen, että paikat saattaa olla kiven alla, mutta meinataan nyt kuitenkin valittaa päätöksestä! tiedän että tässä kohtuullisen matkan päässä on useampikin ryhmis, pk ja perhepäivähoitajia...

kokemuksia?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

soittaisin päätöksen tekijälle ja kysyisin onko tämä ainoa mahdollinen paikka.

Päätöksen tekijältä saat todennäköisesti tietoa myös yksityisistä hoitopaikoista (tai edes yhteystiedot siitä kuka tietää yksityisten hoitopaikkojen tilanteen kunnassasi).

Itse löysin vastaavassa tilanteessa lapsilleni hyvän hoitopaikan yksityiseltä puolelta kun soitin kuntaan ja kyselin vaihtoehtoista hoitopaikkaa. Kunnalla pitäisi olla ajantasainen tieto yksityisten hoitopaikkojen tilanteista ja vapaista hoitopaikoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän