Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain norflex nimistä lääkettä lihaskipuihin. Kertokaa kokemuksia ko. lääkkeestä?

Vierailija
04.06.2010 |

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

norflexillä tai sirdaludilla ei ole ollut minuun mitään kipua lievittävää vaikutusta. Tai oli kerran, kun menin tyhmyyttäni juomaan pari shottia, kun olin ottanut norflexin muutamaa tuntia aikaisemmin. En suosittele. "Leijuin" koko illan sohvan päällä (makasin sohvalla siis) ja kaikki muut huonekalut ja tavarat lensivät ympärillä.

Vierailija
22/34 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin otin just eilen illalla norflexin kun on niskat pahasti jumissa. Viikko sitten sain piikkinä pakaraan kun oli ihan noidannuoli niskassa. Se kyllä hyvin auttoi vaikka veti vähän veteläksi. Eilen illalla se ei edes väsyttänyt mua mutta suu kuivui. Joskus tuntuu toimivan joskus ei. Sirdalud toimii mulla paremmin. Mut ei se mitään huumetta tai myrkkyä kyllä ole!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin sopii ko lääke hyvin!

Vierailija
24/34 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pupillit laajenevat tuolla aika veikeän näköisiksi.

Vierailija
25/34 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain ko. lääkettä kerran, kun selkä oli ihan jumissa. En huomannut mitään lihasjännitystä laukaisevaa vaikutusta. Sen sijaan lääke kyllä väsytti.

Selkäkipu laukesi yllättäen sillä, että venyttelin rintalihaksia. Fysioterapeutin mukaan minulla on kireät rintalihakset, jotka olivat taas vetäneet selkälihakset jännitykseen. Venyttelyn tuoma helpotus oli nopea ja huomattava. (Olin kyllä yrittänyt venytellä niskaa ja selkää sitä ennen, mutta sillä ei ollut vaikutusta. Päinvastoin, niiden venyttely veti selkälihaksia vain entistä kireämmäksi. Oikea ratkaisu oli minun tapauksessa venytellä nimenomaan toisen puolen lihaksia eli rintalihaksia.)

Vierailija
26/34 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei vienyt selkäjumia, eikä sekoittanut nuppia.

Vierailija
27/34 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei vienyt selkäjumia, eikä sekoittanut nuppia.

Vierailija
28/34 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle lääke aiheutti lievää äänen käheyttä.Selkäkipuun ja kramppeihin ei juurikaan apua.

Vierailija
29/34 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä lääkkeestä maha tosi kipeä viikon kuurin jälkeen. Tosin söin panacodia alkuun joka aiheuttaa myös pahoinvointia.

Vierailija
30/34 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tuota piikkinä pakaraan, ei auttanut yhtäön

Vierailija
31/34 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

15v tyttö tääl otin11 norflexiäja voin sanoo ettäoli tehokasta kamaa näin näkyjä jahauskoi juttui tapahtu

tärisin nii maan vittuna ja näkö lähti pariks tunniks seuraavana päivänäkoulussapupllit oli lautasenkokoset

Vierailija
32/34 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain työterveyslääkäriltä reseptin. Aluksi rentoutti ja sanat unohtu. Tuli hyvä olo joksikin aikaa. Aamulla heräsin huonovointisena ja opulta sain hyperaktiivisuus kohtauken ja meinasin pyörtyä. Liian raju minulle.

Vierailija
33/34 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norflex on keskushermostoon vaikuttava lihasrelaksantti, ei huume. Itse sitä saanut avun monesti, kun kärsin kovista niska ja hartia kivuista bruksaamisen ja jännityspäänsäryn takia. Hyvin olen voinut töihin mennä piston jälkeen.

Vierailija
34/34 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaa hyvin eikä mee päähän.

Sirtaludista tulee hirveä pöhnä ja yökötys eikä se auta. Ei näy pupilleissa.