Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko asuntokaupoissa uudiskohdeet tingittävissä?

Vierailija
03.06.2010 |

Tyhmä kysymys...mutta onko mahdollista tinkiä hinnasta, kun tekee kauppoja uudiskohteesta rakennusliikkeen kanssa??

Ajattelin vaan, että onko heillä "apteekin hinnat" vai voiko tinkiä samalla tavalla, kuin yksityisen myyjän kanssa.

Rakennusliikkeellä kun on mahdollisesti "varaa" seisottaa asuntoja tyhjilläänkin. Teoriassa siis.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mua näin infottiin kun otin selvää pari viikkoa sitten.

Vasta jos asunnot ovat olleet tyhjillään ja jäämässä rakennuttajan käsiin voi tinkiä.

Tai saa kai sitä yrittää, mutta välittäjä ei ota tarjousta vastaan.

Itse ostin just uudiskohteen, joka valmistuu vuoden päästä. Suurin osa (75%) asunnoista myyty.

Mikä järki olis rakennuttajalla myydä alihintaan kun todennäkösesti saa pyyntihinnalla myytyä.

Vierailija
2/5 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja useampikin on myymättä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys...

mietin itse samaa. Jos on ollut tyhjillään, niin kannattaa varmaankin tarjota alle pyynniin. Vasta tuelvaisuudessa valmistuvaa voi liike vielä myydä pitkään. Tosin, ei kai ole tyhmää kokeilla alempaa tarjousta. Silloin, kun on vara valita tai ei ole "pakko ostaa juuri k.o. kohdetta voi hyvin kokeilla. Eihän siinä mitään voi menettää. Yksi kokemus lisää. Onnea markkinoille.

Vierailija
4/5 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitten myyjän päätös kuinka paljon tulee vastaan. Jos kysyntää riittää muutenkin niin ei niitä alennuksella myydä.

Vierailija
5/5 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta esim. meillä rakennuttaja tuli vastaan asennuttamalla sälekaihtimet kaupanpäällisenä ja muuta pientä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä