Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkimäki + "pienille" sopivat laitteet? Pärjääkö yksi aikuinen kolmen lapsen

Vierailija
03.06.2010 |

kanssa?

Olen lähdössä kummipojan + oman lapsen + hänen kaverinsa kanssa tuonne nyt viikonloppuna. Pienemmät lapset menevät mummolaan (en viitsi ottaa kahta vilkasta taaperoa mukaan), kun mies on töissä.

Eli siis kuinka paljon tuollaiselle suht rohkealle 5,5 vuotiaalle tuolla on laitteita? Pituutta pojalla on n. 118-120 senttiä (siskoni ei ole varma kuinka pitkä poika on)?

Entäs sitten miten olette ratkaisseet sellaisen pulman, kun johonkin laitteeseen yli 120 senttinen lapsi tarvii "huoltajan" mukaan? Tytöt ovat kumpikin yli 120 senttiä, mutta alle 140 senttiä ja kumpikin on niin rohkeita, että haluavat joka laitteesen. Ja mihinkäs tuon pienimmän jättää siksi aikaa?

Joo, tyhmiä kysymyksiä, mutta olen viimeeksi käynyt Tykkimäessä n. 15 vuotta sitten :D

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonkin aina lähtenyt Tykkimäkeen samana päivänä jonkun muun sukulaisen kanssa, jotta mun lapsille riittää aikuisia. Muilla sukulaisilla lapset on jo isompia ja ne pärjää siellä itsekseen. Mutta kun mun lapset on pieniä, ja toinen tarvii aikuisen mukaan, niin toista ei voi vaan jättää siihen. Siksi on ollut ihan pakko olla kaksi aikuista.

Tai sitten on vaan kylmästi sanottava, että muihin laitteisiin ei pääse muuta kuin niihin, mihin voi mennä yksin.

Nettisivuilla toivon mukaan näkyy kaikkien laitteiden pituusrajat ja tarviiko huoltajan. Sieltä voit etukäteen katsoa kuinka suuri ongelma tuo on.

Vierailija
2/8 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tollasella porukalla mentävä niin ne kaksi pitkää menee keskenään jos pääsee/uskaltaa ja jos ei niin ei sitten!

Sää olet sen pienen kanssa odottamassa sen ajan.

Kivaa toisaalta sille pienimmälle odottaa että toiset tulee niin pääsee laitteeseen.

Kyllä sää otat sinne toisen kaveriksesi jos yhtään fiksu olet ja menette niitten isompien kanssa toisen kerran niin pääsee hurjempiin laitteisiin myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupasin kummipojalle, että hän pääsee tuonne nyt kesällä ja sisko pyysi, josko veisin pojan nyt tänä viikonloppuna, kun heillä on muuta menoa, mihin lasta ei voi ottaa mukaan.

Sitten meidän esikoinen päätti, että hänkin haluaa nyt mukaan, mutta ei halua lähteä yksin. Oltiin luvattu lapselle, että hän pääsee tänä kesänä joko Lintsille tai Tykkimäkeen..

Muita aikuisia ei pääse mukaan, mies on töissä, kummipojan vanhemmat häissä tms. Kaverin isä on töissä ja äiti on kotona vauvan kanssa ja oma äiti ei pääse, kun hän vahtii meidän kaksosia, joita ei todellakaan voi ottaa tuonne mukaan + äitini ei halua mennä mihinkään laitteisiin. Eli..

ap

Vierailija
4/8 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen kaverin tarttee tulla mukaan NYT?

Voitte tehdä toisen reissun.

Mun mielestä ihan vammasta että tekee tollasen sudenkuopan: lopputulos on paha.

Joko ne kersat menee mihin pääsee keskenään tai jättää menemättä, et sää voi sitä 5- vuotiasta jättää mihinkään odottamaan!!!

Tai sitten jätätte vaan menemättä sinne, teette jotain muuta.

3

Vierailija
5/8 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tekisin varmaan niin, että olisin pienemmän kanssa koko ajan, ja isommille sanoisin sitten etukäteen, että et pääse niiden kanssa laitteisiin, joten turha siellä sitten kinuta sellaista.

Vierailija
6/8 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri pääsee nyt mukaan, PISTE! Ja toista reissua ei ehditä tekemään myöhemmin. Lähdetään loppu kuusa kuukaudeksi miehen vanhempien luokse (asuvat ulkomailla apen työn takia). Eli se siitä.

Ja muuten, voisit olla pikkasen kohteliaampi..

ap

Vierailija
7/8 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa.

No siinähän sitten menette, heihei!

Hauskaa matkaa!

3

Vierailija
8/8 |