tehdäänkö ennätyspitkä ketju??? Mä alotan..
Kommentit (2474)
menee jotenkin pilalle, valitettavasti! Nyt meet sit kauppaan ja ostat uuden kattilan, ja MUISTA alkuun vain imeystä, ei soseita, mutta ei etenkään vellejä
et tarttee mennä jos sais vähän paremmin nukuttua...
En tiedä miksi, mutta niin se vain on. Ehkä tupakoitsijan uloshengityksessä on vielä tupakan polton jälkeenkin jotain myrkkyjä... SIis yritä vielä kestäää, oman itsesi takia olisi tietenkin paras jos voisit lopettaa kokonaan.
Mut se vaan porisee koko ajan tossa levyllä. Pitäskö kokeilla kantoliinaa?
lapset on taas pitkästä aikaa terveitä ja talo valmistuu huimaa vauhtia
ja mua ihan oikeesti itkettää kun mulla ja mun miehellä ei venähdä enää mikään minnekään.........
tuli heti vähän parempi mieli
tätä ei välttämättä tartte aina avata tai voi vastata useamman kerran samalla avauksella.
Ja kämppä yllättäen ihan sekasin....aaaargh
Katso-lehden listassa oli monta nimee joita en oo kuullutkaan. Turhauttavaa kun ei saa äänestää kuin yhtä.
Katso-lehden listassa oli monta nimee joita en oo kuullutkaan. Turhauttavaa kun ei saa äänestää kuin yhtä.
Katso-lehden vaalilistassa :) oli monta nimee joita en oo kuullutkaan. Turhauttavaa kun vain yhtä saa äänestää.
Mun mielestä ehdottomasti se Marika Figgeroos,hakee julkisuuteen keinolla millä hyvänsä...niin ja toinen Saija Ketola...
heti kun löydän aurinkolasini :)
Mutta kun siinä kävi niin, että kun mä keitin sitä, niin se vesi loppu sieltä kattilasta. Sit se kattila alko käryymään. Mun piti ottaa se pois levyltä. Mut nyt siellä ei oo sitä keitettyä vettä. Mitä mä nyt teen???!! Onks tää normaalii? Mihin se vesi katos?? Voisko olla joku tulehdus??