tehdäänkö ennätyspitkä ketju??? Mä alotan..
Kommentit (2474)
[size=4][color=red]se on oikein, räpellä munkin puolesta, mun tarttee olla viä monta tuntii röis, ja illal vasta pääsee...
[size=4][color=blue]kivaa[size=2][color=red]hellurei vaan kaikille ja enkka ketjua tekemään!!
[size=5][color=red]moikka, mistäs kyse?[size2][color=blue]eli mistä aiheesta puhuttas?
[color=blue} Jippii!!!!!!!!!!!!!!!!! =)
[color=pink] Ihanaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!
[size=8] [color=red] Jippii!!!
[color=blue] Mitä vkloppu suunnitelmia teillä on?
ja kiinnostaapahan vaan, että kuinka yleistä..
Tahtoo uudemman auton, kun eilenkin toi vanha romu jätti välille. =[ Mä tarvisin sellaset 4000¿, mutta ongelma on se että vakityöni on osa-aikasta, eli tuloja ei kuukausittain ole kuin 700-1000e. Mitäs luulisitte?
keksitään miehelle lempinimiä a:sta ö:hön... (hyviä tai pahoja)
vai alkoiko miehesi kanssavelalliseksi? Mä en uskaltas ees kysyä jos oisin kht:lla tai vaan lapsilisillä.
Sori, tulihan mulle toi kht:kin silloin mutta silti oli pienet tulot. 20000mk oli lainan määrä ja kuukausilyhennys meni suoraan lapsilisästä. Tosi pieni lyhennys ja pitkä takaisinmaksuaika! Mutta onko tuollakaan väliä kun rahantarve on suuri ja velkansa saa maksettua. Siinä mielessä oli helppo lainaa kysyä kun pankinjohtaja oli " puolituttu" .
Muuten ajaisin suorinta tietä autoliikkeeseen ja kävisin vaihtaan autoa jo tänään! Mies yllättyis kun palaa huomenna reissusta. Pihassa olis vanhan mazdan paikalla uudenkarhea ajopeli. Merkkiä en kerrokkaan.
[size=2][color=red]Miksi ihmeessä ei?
[size=3][color=blue]kyllä tää on sitten jännää!!