tehdäänkö ennätyspitkä ketju??? Mä alotan..
Kommentit (2474)
Se on tuskallista jos unen saa vasta joskus kolmelta. Ja yleensä se uni ei tällasissa tapauksissa tule ollenkaa ko miettii vaan että kohta pitääki jo herätä. Snif!
MONTAKOHAN KERTAA VIESTIKETJUN ALOITTAJA ON KIRJOITTANUT :D
Mua vituttaa kun samaa vanhaa ongelmaa pyörittelen mielessäni. Vituttaa ja rankasti vanhat asiat joille ei enään voi mitään.
Sitä tää vuorotyö teettää...
mua v**ttaa aamuisen discovery dokkarin seuraamuksena se, että nefertitistä näytetään aina sitä kasvokuvaa, eikä kerrota et oikeasti sillä oli hyvin leveä lantio. tästä oli jossain tiedejulkaisussa kerran, vartalokuvissa näkyy perse ja lisäksi hän synnytti kuusi lasta. lantiota varmaan haluttiin korostaakin, jumalallisen äidin merkkinä.
mut mitäs luulette, et jos hänestä tehtäis elokuva nii olisiko pääosan esittäjä joku mieslantion omaava angelina jolie tai uma thurman? ihan varmasti!
Nukuin yön haisevan ukon vieressä, mutta yllätys yllätys: se heräsiki ennen mua penskojen kans! Sättäilystä väsyny äippä saiki nukkua klo 13 asti.
Noin pitkillä unilla ukkos saa varmaan haista jatkossakin! ;0)
Ja hei; mä jätän sen sian, ansaitsen parempaa!
Tosi kiva olla rätti p***ssä loman eka viikko! Grrrr!
taas näkyy olevan noita kiihkovauhkoojia liikenteessä...
Ainakin tuoksuu hirveen hävälle.. nam nam..
Tuntuu jotenkin oudolta mennä sanomaan joitakin asiota kun itellä oma lapsi 7kk.
Nakersi iltapalalla IIIIIIIIIIIIIIISOON reiän kilon juustoköntsäämme!!!!!!!!!
Olenpa
siis
sekä
numero
220,
että
numero
221
...
-Mitä yhteistä on anopilla ja samppanjapullolla?
-Molemmat ovat parhaita avattuina,kylmänä,pöydällä.
-Anoppi sanoi menevänsä keräämään pensaista marjoja pariksi tunniksi.
-Hyvä,sitten ei tarvi viedä variksenpelätintä pellonreunaan.
Menee aina viikonloppuna ja korjaaminen kestää tonne ke - to asti....
ja taas alkaa pe iltana.... huoh!