tehdäänkö ennätyspitkä ketju??? Mä alotan..
Kommentit (2474)
tässä on: Oliiveja, kurkkua, tomaattia, kananmunaa, salaattia ja tonnikalaa.... tekis mieli avata viinipullo...mut en tiiä ottasko roseeta vai kuivaa valkkarii...valkkarii kait..
oikean kokoinen pizzapohja on ensin käytetty uunissa ja sitten siihen laitetaan paljon kebabia, salaattia, turkinpippureita, majoneesia ja kastiketta ja sitten vaan rullaatirullaa. ja se on valmis.
Kuulostaa hyvältä, täytyis joskus maistaa. Vaan tuskin tästä tuppukylästä löytyy sellaista paikkaa, joka sitä valmistais. Täytyy varmaan lähtee sinne Poriin!
Vaikka se taisi alkaa kyllä jo eilen, mutta jatkuu kuumana tänäänkin. Ei kun siis toissapäivänä jo alkoi (tulin katsoneeksi kelloa=) ).
Nyt kaikki kipin kapin tekemään salapoliisityötä ja kirjaamaan sieltä kaikki ap:n lipsahdukset!
Meillä on klo 8 herätys ja täällä mä vaan taas surffailen... Täytyy mennä nukkumaan. Hyvää yötä kaikille!
Luulet vaan! Ja tähän aikaan yöstä menee senat sakasin väkisinkin.
Mennääs ny sinne röökille. Sit voiskii suunnitella pehkuihin painumista.
nukkumaan. Ja minä se oon kuitenki se joka aamulla joutuu nousemaan penskojen kans ylös, ku ukosta ei oo siihen. Eikö oo väärin, että se saa nukkua aamulla pitempään, vaikka menny aikasemmin nukkuun ku mä??? Vain siitä syystä, että se on juonu ja mä en!
on... Mona Lisa Smile.
ja mua v*tuttaa se, että uteliaat akat puuttuu mun elämään (tapaamisista lapsen ja isän välillä kyse)
Mulla on unirytmi ihan sekasin. Valvon myöhään ja herään myöhäsellä. Sit jos joskus onkin aikanen meno jonnekkin, jää unet aikas vähiin ja herääminen on vaikeeta. =( Lapsetkin noudattaa mun unirytmiä paitsi eskarilainen...
ja suklaata jälkkäriksi. oleppa hyvä!
mainospläjäyksenä, että parasta kebabia saa yllättäen Björneborgista.