tehdäänkö ennätyspitkä ketju??? Mä alotan..
Kommentit (2474)
Kaikki temput kokeiltu ja nyt tämä ja tuloksia näkyy jo kiitettävästi =)
psttt... ne on vitivalkoiset...=))
niinkuin 99% alkkareista. ja siel alla on posliini. paitsi rusinan kohdalla on pöheikkö kun en ylety sinne :D
mies yleensä aina menossa omia teitään, kavereiten kanssa bilettää- Tänään ekaa kertaa kuukauteen kotona viikonlopun ja ostettiin molemmille parit sidut. Noh, mies tuijottaa töllöä ja mä oon netissä. Sitä ei vois vähempää kiinnostaa meotson seura. Täällä mä nyt istun ja juos sen olusia kun sille ei maistu.. pitäis vissiin olla seurana semmosia teinihuoria niin johan ois meno päällä silläkin :// perkele.
Eiks vatsalihasliikkeet vois olla tehokkaampia? (siis vois olla, mutta mulla ne ei näytä tehoovan...)
Jiihaa!!!!!!!!!Olen osallistunut..
hdistämisestä niin oon nyt sit juomatta :). Olikos siel viel muita kyssäreitä?
Ja lisään et mikä on lempikirja?
Omia lemppareita on mm Hevoskuiskaaja, Nancy, Harry Potterit
Mä kömmin yks ilta miehen kainaloon sellaset jalassa nii se oli saada sydärin ja komensi heti mut vaihtaan stringit jalkaan. Empä sillä kertaa totellut!
Miks ei sitten sullaki vois...
Nyt se on pahentunu ja farkkujakaan ei voi pitää kun se napin tausta osuu ihoon ja kutisee. Mitä mä teen? En haluis siirtyä verkkari/tuulihousulinjallekkaan.
Vierailija:
Mä kömmin yks ilta miehen kainaloon sellaset jalassa nii se oli saada sydärin ja komensi heti mut vaihtaan stringit jalkaan. Empä sillä kertaa totellut!
Päiväkotikauhisteluketjussa on 43 sivua...
TOIMINTAA tytöt & pojat!
surffailua ja muutama lasillinen punkkua. grrrrrrr... booooooriiiiing!
Minä menen nukkumaan juuri nyt. hyvää yötä.
Ja laita vielä toiselle jalallekkin sitä pepsiä!
...laulattaa ja vihellyttää....portugalinvesikoirasta haaveilen ensi kesäksi uintiseuraksi.... haave lähempänä kuin koskaan....ja tehdäänpä samalla ennätystä...=))))