tehdäänkö ennätyspitkä ketju??? Mä alotan..
Kommentit (2474)
enään enään enään enään enään enäänenään enään enäänenään enään enäänenään enään enäänenään enään enäänenään enään enäänenään enään enäänenään enään enäänenään enään enäänenään enään enään
[COLOR=RED][SIZE=5]HÄHÄ HÄH!
- Kyllä, kulta, sun on pakko mennä.
- Mut mä en haluu, kun pojat kiusaa.
- Kultaseni, kyllä sinun nyt vaan on pakko, olethan sä sentään koulun rehtori.
Heh heh...
Paino ei ole noussut,se on vain laskeutunut hartioilta vyötärölle.
Rinnat ovet edelleen pystyt
-kun olen kontallaan lattialla.
Elämän korkeat arvot tarkoittavat kolesteroli arvoja.
Kauneus on vain valokatkasijan päässä.
Kuorsaaminen on tapa osoittaa muille että on elossa!
Sinua on juuri heitetty hikisellä kikkelillä. Tästä alkaa LERSSILLÄ POSLILLE 2005! Pelissä on yksi sääntö: et voi läimäistä ketään kuka on jo sinua läimäissyt. Rankaise niin montaa ihmistä kuin vaan pystyt! Aikaa on tämän vuoden loppuun. Onnea peliin!!
aloin mielenkiinnosta vain lukemaan et mikäs ketju tääl o menos... kesti hetken ennen ku pääsin tänne asti...
Hyvää ystävän päivää kaikille [size=7][color=orchid]♥[/size][/color]!
en ehkä ihan vielä ole koukussa mutta jokatapauksessa terve taas :)
minä onneton en taida saada tuota rairuohoakaan selviämään pääsiäiseen asti :/
enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää enää