tehdäänkö ennätyspitkä ketju??? Mä alotan..
Kommentit (2474)
Tulin vain viimeisimmät kuulumiset kurkkaamaan. Nykyään täällä ei onneksi tarvitse kuluttaa aikaa, kuin muutaman minuutin kerrallaan. Tuntuvat aiheet tylsistyneen ja ihmiset muuttuneen ilkeämmiksi, jospa tästä pian vierottuisi kokonaan.
eli se on Maanantaisin tv1:n kotikatsomossa tuleva 12-osainen tv-sarja nyt sitä on muistaakseni tullut 5 jaksoa,kertoo esim.kotiäitiyden arjesta,pettämisestä yms. toooosi hyvä sarja,suosittelen...
kuinkaa pitkä tästä vielä tuleekaan? Riittääkö laskuoppi?
Aamu on menny taas itkiessä kun oon vain niin äärettömän väsyny. Lapset valvottaa, nuorimmainenkin heräs parhaimmillaan puolen tunnin välein. En saanu yhtään kokonaista tunnin pätkää nukuttua. Isompi ois kerranki nukkunu hyvin yönsä niin silloin toinen ei nuku varmasti. P....KELE.......
Kaksoset nukkuu tosi huonosti ja tietysti heräävät vuorotellen... Ehkäpä jo kouluikäisinä nukkuvat täyden yön.
Silti väsyttää helkutisti. Taitaa olla krooninen väsymys. :/
en haluu mitenkään masentaa mut kyllä ne tosiaan kouluun mennessä nukkuu kokonaisia öitä...
Eihän tässä ole mitään järkeä...
Kaverit pyysi mukaan ja päätettiin lähteä. Mahtavaa!!!
Ei ollakkaan aikoihin käyty!
kannampa minäkin korteni kekoon :) mukavaa päivän jatkoa kaikille!
Valittelin tuossa äsken ystävälleni puhelimessa väsymystä ja meni aikansa, ennenkuin tajusin, että voinhan minä ottaa nokoset. Mikä pirskatti minut nyt pakottaisi imuroimaan ja silittämään ennen nokosia (paitsi oma velvollisuudentunto) ja kaksi nuorinta lastakin ovat mummolla, kun kävimme kipsauttamassa 9 vuotiaan jalan. Pittääpäs mennä nukkumahan.
oho, ja nyt tuli yksi lisää :D
pane maata mansikkainen.
Uni ulkoa tulevi,
unen poika porstuasta,
unituuttinen kädessä,
unisulka tuuttisessa.
Kauniita unia.
Vierailija:
Pittääpäs mennä nukkumahan.
Miten olisi vaikka: mitä sun itse asiassa pitäisi nyt tehdä ennemmin kuin roikkua täällä?
Minun pitäisi lukea tenttiin, lapsikin on sitä varten hoidossa, että saan luettua... *nolo*
Vierailija:
Miten olisi vaikka: mitä sun itse asiassa pitäisi nyt tehdä ennemmin kuin roikkua täällä?Minun pitäisi lukea tenttiin, lapsikin on sitä varten hoidossa, että saan luettua... *nolo*
En ole päässyt viikonlopunaikaan käymään...