tehdäänkö ennätyspitkä ketju??? Mä alotan..
Kommentit (2474)
Mitä tääl pitäis puhui? Siis joutavii, teineist, idiooteist, miten tehdään lapsia? No ite oon teinityttö 13wee, enkä oo tehny mitään noista. Ainakaan viellä, mut siin se! Eli ennätys pitkä ketju! No ei sitä nt, pakko oo...! Moi!
"Mitä mieltä olette Viikinkien elämäntavasta, jossa raiskattiin, tapettiin, ryöstettiin ja poltettiin kokonaisia kyliä?"
Ei ehkä näin 2018 kovin toimiva tapa elää. Kylätkin vähän erilaisia nykyään eikä niin paloherkkiä.
Liikaa mielensäpahoittajia nykyyän.
Tämä on terapiaketju. Tänne jokainen voi purkaa ilot, surut ja epäonnistumiset.
Voit kertoa elämästäsi.
Muistathan hengityksen. Nenän kautta hiiiitaaasti sisään ja suun kautta hiiitaasti uloos. Rauhoita itsesi.
Kun hengityksesi rentoutuu, myös kehosi rentoutuu.
Kun kehosi rentoutuu, myös hengityksesi rentoutuu.
Tähä ketjuun voi jokainen kopsata kommentin vauvapalstan ketjuista.
Olisiko teillä hetki aikaa puhua Saara Aallosta?
Vierailija kirjoitti:
Olisiko teillä hetki aikaa puhua Saara Aallosta?
Kyllä kiitos :-) olen tänään kierrellyt ovelta ovelle ja jakanut ilosanomaa: Saara on euroviisuedustajamme. Jaoin myös lehtisiä.
Tänne ei kyllä Meri keksi tulla.
Vai tämmöistä peliä. Ilmoitin ketjun asiattomaksi.
Voi perseen suti ja kääryle, että odotan jo kesää. Hyvä talvi ollut, mutta aikansa kutakin.
Toivottavasti kylmä talvi tarkoittaa lämmintä kesää.
Työ kuljettaa,mut onhan mulla pitämättömiä sairauslomapäiviä
Vierailija kirjoitti:
Työ kuljettaa,mut onhan mulla pitämättömiä sairauslomapäiviä
Työ KELJUTTAA,piti olla
Törmäsin hauskaan palveluun www.kuurahealth.com
Pienten lasten hoidossa neuvova chatti.
Hyviä vastauksia, mutta joitakin omituisuuksia rokottamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Voi perseen suti ja kääryle, että odotan jo kesää. Hyvä talvi ollut, mutta aikansa kutakin.
Toivottavasti kylmä talvi tarkoittaa lämmintä kesää.
Täällä myös odottelen innolla lumien sulamista.
t.Lapissa-.-
Kuuluin vuosikymmeniä Suureen Suomalaiseen Kirjakerhoon ja olin hyvä asiakas ts ostin paljon.
Jouduin kerran soittamaan jonkun mokansa vuoksi heille.
Akka laittoi luurin hetkeksi syrjään ja kailotti ihan tarkoituksella, että kuulin työkaverilleen : " Tulepas kuuntelemaan, kuinka ksuhean ruma ääni tällä naisella on"!!!
Siihen loppui se jäsenyys.
Täti soitti ja kysyi minun puhelinnumeroa.
Nainen on lusiferiaanisessa mielessä astia, eli malja. Mies taas on käärme eli sauva. Raamatussa asia ilmaistaan vertauskuvin, eli kun Adam antaa Eevalle ensi kertaa kunnolla kyrp.ää eli käärmettä, Eeva täyttyy siemenestä ja synnyttää omenan eli ihmisen pojan. Tähän on olemassa luonnonjärjestyksen mukainen syy. Filosofi ja valtionmies Benit.o Musso.lini on todennut:” Sota on miehelle mitä äitiys naiselle”, eli kummallekin sukupuolelle määräytyy tämän mukaan tehtävä, nainen synnyttää valtiolle lisää sotilaita ja äitejä, mies hedelmöittää naisia ja käy heimoso..tia. Tämä on ihmisen perusluonteen mukaista Lusif,erille otollista käytöstä ja juuri perusluonteen vastainen toiminta aiheuttaa lesbolaisuuden kaltaisia sielullisia häiriöitä. Lesbolaisu.us on perimmältään demoni..nen ilmiö.
Mitähän mahtaa kuulua tämän ketjun aloittajalle...?
2005 aloitettu ketju. Outoa. On tapahtunut niin paljon.