Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä rv8+ olevia??

Vierailija
03.06.2010 |

Tunnetteko te jo tässä vaiheessa jotain vatsan päältä kokeillessa?

Mä muistelisin et aiemmissa raskauksissa olisin jo tässä vaiheessa ihan pienen kovemman kohdan tuntenut alavatsalla, mutta nyt ei tunnu mitään..

Muistankohan väärin vai onko syytä huolestua??

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ainakaan tunne mitään. Olen tosin vähän "pyöreä" jos sillä on jotain tekemistä asian kanssa.

Minkä kokoinen sinä olet? Tuntuu oudolta että tässä vaiheessa voisi jo jotain tuntua!

Vierailija
2/9 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan vielä tunnu muuta kuin ällöttävää yökötystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohtu olis appelsiinin kokoinen.

Vierailija
4/9 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis alkion/sikiön pitäs jo kurkkia alapäästä ja sanoa kukkuu!

Vierailija
5/9 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä tosiaan ekaa oottaessa oli jopa hieman alipainoinen ja vatsa alkoi päällepäinkin näkymään jo rv10 tienoilla.

Nyt painoa on vähän enemmän (159cm/54kg) eikä vatsa ole sellainen 'timmi' kuin silloin aikoinaan, mutta nyt ei edes näy mitään.

Tokan ja kolmannen kohdallakaan en ollut ihan niin timmissä kunnossa kun oli vain muutaman kuukauden ikäiset vauvat kun tulin raskaaksi, mutta tosiaan muistelisin että jotain oisin tuntenut.

Jos kohtu appelsiinin kokoinen niin luulis sen jo edes vähän tuntuvan...

Vierailija
6/9 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas tuli joltain fiksu vastaus. Mielestäni esitin ihan asiallisen kysymyksen, enkä viitannut alapään ronkkimiseen, lapsen potkuihin tai muuhunkaan mitä tässä vaiheessa ei vielä voi tuntea..

Vierailija
7/9 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu kyllä alavatsa erilaiselta. Ei se varsinaisesti ole sellainen kova pallo (vt appelsiinin kokoinen kohtu), mutta hieman tuntuu kyllä erilaiselta kuin normaalisti. Justiinsa kokeilin, en kyllä muuten ole tullut kokoilleeksi. Ja ai niin viikkoja on nyt 8+1 ja olen myös aika pienikokoinen. Ja samaten jos yritän vetää vatsan sisään, niin ihan alavatsa ei kyllä enää mene vaan jää pienelle kohoumalle

Vierailija
8/9 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntua jo, mutta on tuota rasvakerrosta tuossa edessä. Paineen tunne tuntuu kyllä alavatsalla koko ajan.

Vierailija
9/9 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun pitäisi se itse tuntea?

Jos testi on näyttänyt plussaa, ei veristä vuotoa tai epätavallisia kipuja, niin eikö kannata mieluummin olettaa että kaikki on kunnossa?

Mutta siis vastauksena kysymykseesi, niin en tunne kuitenkaan, kun yllytyshulluna sitä kokeilin itsekin :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi