Oletko saanut julkisuutta palstalla? Ts. oletko tunnistanut itsesi täällä olevista kirjoituksista?
Luin tuossa muutamaa ketjua ja tuli mieleen, miten moni asia päätyy kaikenmaailman keskustelupalstoille.
Sattuu se huonompi pv varmaan itse kullekin.
Vuosien varrelta tulee mieleen juttuja uimahalleista, kaupoista, puistoista, sukulaisista...
Oletteko tunnistaneet itsenne kirjoituksista?
Itse en vielä, mutta kaitpa sekin pv tulee.
Kommentit (10)
Ei tosin ole ollut vaikeaa, kun ihan omalla nimellä minusta kirjoitetaan. :D
Kun lapseni nimestä oli tehty oikein oma ja pitkä ketju... Yllättäen ei ollut kaikki ihan positiivisia kommentteja.. :/
Ei tosin ole ollut vaikeaa, kun ihan omalla nimellä minusta kirjoitetaan. :D
Enkä ihan päivittäin pyöri puheenaiheena täällä. Mutta se siitä, nyt täytyy mennä iltapalan laittoon!
Katkera exäni hilluu täällä häpeäraivossaan ja todisteluntarpeessaan melkein joka kerta kun käyn kurkistamassa palstalle. :-D :-D
Olen tunnistanut ja samalla on auennut minusta kirjoittaneesta ihmisestä melko monta uutta asiaa... Tämä tapahtui silloin, kun vielä kirjoiteltiin nimimerkeillä enimmäkseen.
Tai siis tietysti yleisellä tasolla olen tunnistanut, tyyliin "kaikki äidit jotka eivät hoida lapsia kolmevuotiaaksi asti kotona ovat pohjasakkaa", mutta ei mitään mikä olisi selkeästi tarkoitettu juuri minulle.