mistä johtuu "sydämen tykytys" vtai purista tunne rinnassa?
Kommentit (9)
Raskausaikana verenmäärä kolminkertaistuu. Googleta ja lue siitä, kyllä se sydän joutuu tekemään melkosen määrän töitä ennen ku tottuu, jos tottuu.
Ja se ei välttämättä tarkoita, että kun synnytät että vaivas lähtee sillä. Vaan sydänlihas.. aaargh en mä osaa selittää, googleta.
syy pulssi kiihtyi liikaa iahn levossakin, eli oli rytmihäiriötä
ja johtuu siitä
suosittelisin kans lääkärille menoa
syy pulssi kiihtyi liikaa iahn levossakin, eli oli rytmihäiriötä ja johtuu siitä suosittelisin kans lääkärille menoa
3-4 kertaa kokenut ton ja sit 1-2 kertaa muuten vaan ja nyt kyselen kun miehellä "tykyttää" rinnassa on ollut kyllä eilen treeneissä ja matsissa enkä tiedä ilmavaihdosta.. illalla valitti tykytystä/puristusta rinnassa ja tänään päivällä.. ny en tiiä ku on päikkäreillä.. ja ite oo lähdössä tyttöjen iltaan!
tulee usein levossa väsyneenä. Mutta menee tosi pian ohi, ei kestä kun ihan pienen hetken. Illalla, kun nukkumaan oon menossa ja oon tosi väsyny, niin sillon pulssi saattaa lyödä tosi nopeesti. Jos kuitenkin noinkin kauan kestäny, ni ehkä kannattais lääkäriin menoa miettiä. Toisilla tekee myös stressi sen.
esim raskausaikana? ja minulla ei ainakaan liittynyt närästykseen, sen sentään erotin..