Mulla jai lasten ruuat kaupan liukuhihnalle kun kassa ei hyväksynyt mun pankkikorttia
Ei saatu lapsille yhtään ruokaa kun ei kassa päästänyt menemään. Kortti ei muka kelvannut. En ymmärrä. Aina se ennen on kevannut.
En ymmärrä miksei voinut nyt tuon vertaa joustaa! Tuolla noi lapsparat nyt nälissään itkevät, kaavin just viimeset kaurahiutaleet lautaselle kun ei muutakaan ollut.
Kommentit (24)
on aikamoista liioittelua. Itselläni on ollut Electron nyt useita vuosia, ja enintään muutama kerta vuodessa on käynyt ettei toimikaan, ja näistäkin kerroista osassa kortti on toisella yrittämällä toiminut (eli kassa vetää kortin, ei toimi, kassa vetää kortin toisen kerran, toimiikin)
Vielä kertaakaan ei ole jäänyt toimimatta sellaisessa paikassa missä on ne kortinlukijat joihin itse näppäillään tunnusluku, ja nehän yleistyvät koko ajan
aikuisten pankkikortteja oikein saa?
Mulle ne tryrkytttävät vain Visaa ja Visa Electronia. Vaikka sanoin ettei se electroni toimi koskaan, ulkomailla kuulemma toimii... Pankkikortteja eikä pelkkiä automaattikortteja ei kuitenkaan enää kuulemma jaeta.
Täytyy kysäistä ensi kerralla tuon aikuisten kortin perään.
olin maksamassa ostoksia. Ihan tavallinen pankkikortti/visa.
Tyttö alkoi kailottamaan, että tilillä ei ole katetta, ei toimi. Olin vähän äimänä, että taatusti on. Ei ole katetta, kortti ei toimi.
Käskin ottaa visalta maksun. Kävin automaatilla ja tilillä oli 3000 euroa, kuten pitikin.
Annoin palautetta myös asiakaspalveluun. Olivat hyvin pahoillaan asiasta ja aikoivat antaa kassatytölle huomautuksen asiattomasta käytöksestä.
Mulle ne tryrkytttävät vain Visaa ja Visa Electronia. Vaikka sanoin ettei se electroni toimi koskaan, ulkomailla kuulemma toimii... Pankkikortteja eikä pelkkiä automaattikortteja ei kuitenkaan enää kuulemma jaeta.
Se on Visa, mutta ei luotollinen vaan veloitus menee normaalin pankkikortin tapaan pankkitililtä.