Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla jai lasten ruuat kaupan liukuhihnalle kun kassa ei hyväksynyt mun pankkikorttia

Vierailija
01.06.2010 |

Ei saatu lapsille yhtään ruokaa kun ei kassa päästänyt menemään. Kortti ei muka kelvannut. En ymmärrä. Aina se ennen on kevannut.

En ymmärrä miksei voinut nyt tuon vertaa joustaa! Tuolla noi lapsparat nyt nälissään itkevät, kaavin just viimeset kaurahiutaleet lautaselle kun ei muutakaan ollut.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuisten pankkikortteja oikein saa?

Mulle ne tryrkytttävät vain Visaa ja Visa Electronia. Vaikka sanoin ettei se electroni toimi koskaan, ulkomailla kuulemma toimii... Pankkikortteja eikä pelkkiä automaattikortteja ei kuitenkaan enää kuulemma jaeta.

Täytyy kysäistä ensi kerralla tuon aikuisten kortin perään.

Vierailija
22/24 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aikamoista liioittelua. Itselläni on ollut Electron nyt useita vuosia, ja enintään muutama kerta vuodessa on käynyt ettei toimikaan, ja näistäkin kerroista osassa kortti on toisella yrittämällä toiminut (eli kassa vetää kortin, ei toimi, kassa vetää kortin toisen kerran, toimiikin)

Vielä kertaakaan ei ole jäänyt toimimatta sellaisessa paikassa missä on ne kortinlukijat joihin itse näppäillään tunnusluku, ja nehän yleistyvät koko ajan

Mulle ne tryrkytttävät vain Visaa ja Visa Electronia. Vaikka sanoin ettei se electroni toimi koskaan, ulkomailla kuulemma toimii... Pankkikortteja eikä pelkkiä automaattikortteja ei kuitenkaan enää kuulemma jaeta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin maksamassa ostoksia. Ihan tavallinen pankkikortti/visa.

Tyttö alkoi kailottamaan, että tilillä ei ole katetta, ei toimi. Olin vähän äimänä, että taatusti on. Ei ole katetta, kortti ei toimi.

Käskin ottaa visalta maksun. Kävin automaatilla ja tilillä oli 3000 euroa, kuten pitikin.

Annoin palautetta myös asiakaspalveluun. Olivat hyvin pahoillaan asiasta ja aikoivat antaa kassatytölle huomautuksen asiattomasta käytöksestä.

Vierailija
24/24 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on Visa, mutta ei luotollinen vaan veloitus menee normaalin pankkikortin tapaan pankkitililtä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä