Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylioppilasjuhlista ja pukeutumisesta.

Vierailija
01.06.2010 |

Olaan menossa yo-juhliin ja tänne etelään on luvatut aurinkoa mutta vain 13 astetta lämmintä.

Laitan tod näk valkoisen kotelomekon (hihaton). Onko pakko laittaa sukkahousut vai voinko mennä paljain säärin? Jos sukkikset niin minkä väriset?

Entä yläosa? Voiko mennä vain huivi harteilla va onko pakko laittaa jakku? Ainoa käyttökelpoinen jakkuni on hieman liian iso ja siksi näyttää aika hölmöltä?

Toinen vaihtoehto pukeutumiselle on ohuesta kankaasta tehty pitkä musta hame (nilkkoihin asti) jossa halkiot molemmilla sivuilla (polviin asti) ja jokin toppi ja se hieman hölmö jakku. Entä tämän hameen kanssa, onko pakko laittaa sukkikset?

Niin ja ollaan siis menossa vain juhliin ei itse lakitustilaisuuteen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkikset ihonväriset ohuet

Vierailija
2/6 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos on noin kylmä eikä sinulla ole hihoja vaatteessa niin itse laittaisin ilman muuta ihonväriset sukkikset. Ne lämmittävät ihmeesti. En sinuna laittaisi jakkua vaan ottaisin sen huivin. Takki päälle matkan ajaksi tietenkin, trenssi tai vastaava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta itse jäätyisin ilman sukkia +13 asteessa.

Vierailija
4/6 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ainoa käyttökelpoinen jakkusi ei olekaan käyttökelpoinen niin olisiko aika ostaa pari uutta? Huivi helteellä, jakku muutoin.

Vierailija
5/6 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihonväriset sukkikset jalkaan.

Ja kyllä, juhliin ei mennä paljain säärin!

Vierailija
6/6 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja huivi (joka on omasta mielestäni hankala esim syödessä kun ei kuitenkaan pysy kauniista harteilla)

Olsiko sinulla mahdollisuutta ostaa vaikka joku kevyt neulebolero kotelomekon päälle. Sillä olisi käyttöä jatkossakin kun ei oel liian juhlava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä