Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lääkärinä naurattaa nämä...

Vierailija
31.05.2010 |

teidän sepustukset! Parasta viihdettä kahvipausseilla ja voin sanoa ihan työn puolesta: Älkää kokeilko sittä peppuseksiä, osa niistä lihaksista on laadultaan sellaisia etteivät palaudu ihan samaan tiukkuuteen enää!

Ja seuraava potilas!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastaa tätä ihan jatkuvasti?

miten on, meneekö naisen römpsä pilalle alatiesynnytyksessä? palautuuko siellä kaikki normaaliksi?

Vierailija
2/15 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mites homomiehet, jotka käsittääksen harrastaa tätä ihan jatkuvasti?

miten on, meneekö naisen römpsä pilalle alatiesynnytyksessä? palautuuko siellä kaikki normaaliksi?

Ei kaikki homomiehet harrasta perspanoja (näin kertoi homoystäväni, ei ota eikä anna, eikä muutenkaan ole hänen mukaansa mikään itsestäänselvyys homoseksissä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä kaikkia tavaroita oot poistanut potilaittesi pimpeistä ja takapuolenreijistä!!

Vierailija
4/15 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miten naisen alapää voi olla verrattavissa peräaukkoon, ihan eri tavalla toimivat elimet ja eri tarkoitukseen.

Vai kuinka monen peräasuoli esim. kostuu ja paisuu, kun kiihotutte?

Vierailija
5/15 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon lukenut tutkimuksen, jonka mukaan 1/3 homoista harrastaa anaaliseksiä eli selvä vähemmistö.

Vierailija
6/15 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon lukenut tutkimuksen, jonka mukaan 1/3 homoista harrastaa anaaliseksiä eli selvä vähemmistö.

homot ottaa perseeseen keskimääräisesti huomattavasti harvemmin kuin perusmamma!

Vierailija
7/15 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka lääkäri kuvittelee, että peppuseksin KOKEILEMISESTA saattaisi jäädä elinikäisiä muutoksia?? No, eipä ap:mme tainnut ihan oikea lääkäri ollakaan..

Vierailija
8/15 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheita jöötejä tulee välillä. Ei taida mun lihakset palautua enää tämänaamuisen halon jälkeen :(.

Vierailija
9/15 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheita jöötejä tulee välillä. Ei taida mun lihakset palautua enää tämänaamuisen halon jälkeen :(.

Ei ole normaalia jos jöötti peruuttaa takaisin heti ulostuksen jälkeen.

Vierailija
10/15 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

perspanoja halajava mies on siis homompi kuin perushomot :D

homot ottaa perseeseen keskimääräisesti huomattavasti harvemmin kuin perusmamma!

Vierailija
11/15 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lääkärinä naurattaa nämä... teidän sepustukset! Parasta viihdettä kahvipausseilla"

Mä olenkin aina miettinyt miksi osa lääkäreistä tulee kahvitauolta 10 minuuttia myöhässä leveä virne kasvoillaan. Mutta nyt selkkis. Toivottavasti teillä on riittävästi tietokoneita kahvipöydässä, ettei tuu riitaa siitä, kuka pääsee av:lle ja kuka ei.

Vierailija
12/15 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei ole kuullut lantionpohjanlihaksista! :D

Kyllähän tuota nyt voi jumpata.

Vierailija
13/15 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai kuinka monen peräasuoli esim. kostuu ja paisuu, kun kiihotutte?

Ei normaalissa kiihottumisessa tietääkseni, mutta pahemmansorttisen ummetussession jälkeen joskus kun olen mennyt suihkuun, olen huomannut peräaukon ympäristön olevan turvoksissa samalla tavalla kuin ulommat häpyhuulet kiihottuessa. Se yleensä vielä saa tuntumaan siltä, kuin olisi vielä jotain tulossa, vaikka peräsuoli on tyhjä.

Tulipas herkullinen kirjoitus. :D

Vierailija
14/15 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia jos jöötti peruuttaa takaisin heti ulostuksen jälkeen.

Mä kuolen nauruun!!!!!

PS. nimim. Kokemusta peruuttavasta jöötistä

Vierailija
15/15 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousevan ja laskevan ääh ääh ääh -ähinän saattelemana