Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parit, joilla kummallakin lapsia ex-liitoista

Vierailija
31.05.2010 |

jos pystytte näkemään harvemmin, muutama pvä/2 viikkoa, käytättekö sen ajan tiiviisti yhdesäoloon vai onko jommallakummalla/kummallakin paljon muita menoja?

Kuinka paljon pidätte yhteyttä niinä aikoina, kun ette pysty näkemään? Kuinka suhteenne toimii?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sun ja mun lapsia yht 6 kpl.

Jos jotain menoa on, on itse huolehdittava omille lapsilleen hoitaja siks aikaa, ei oleteta toisen automaattisesti hoitava, vaikka useimmiten se käy.

Joskus ollaan tiivisti lasten kanssa, joskus on muutakin.

Muuten soittelua etälapsille 1 krt vko.

Hyvin menee, kaikki lapset on peruskivoja hyvinkasvatettuja lapsia, jotka ei hypi silmille :)

Vierailija
2/6 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin myös kiinnostunut tilanteesta, jossa lapsia ei ole vielä edes esitelty

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvakseltaan tapaavia pareja?

Vierailija
4/6 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä noiden viikonloppujen aikana keskitytään hyvin pitkälti vain yhdessäoloon. sekä miehen että lasten kanssa.

välillä olemme järjestäneet aikaa ihan vain kaksin miehen kanssa (meillä osa lapsista ei käy etävanhemmillaan lainkaan), olemme pitäneet sitä yhtenä tärkeänä osana parisuhdettamme. sen avulla jaksaa taas sovitella minun lasten ja sinun lasten välisiä ja uusperheen vanhempien ja lasten välisiä asioita.

emme siis noille viikonlopuille järjestä omia menoja juuri lainkaan, taisi lauantaina olla ensimmäinen kerta vuosiin, että mies kävi poikansa valmistujaisissa kahdestaan minun nuorimman tyttäreni kanssa. sinnekin oli tarkoitus mennä porukalla, mutta yksi lapsista sairastui, joten minä jäin kotiin muiden lasten kanssa.

tilanteemme tosin muuttuu helpommaksi jo kuukauden kuluttua.

Vierailija
5/6 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä noiden viikonloppujen aikana keskitytään hyvin pitkälti vain yhdessäoloon. sekä miehen että lasten kanssa.

välillä olemme järjestäneet aikaa ihan vain kaksin miehen kanssa (meillä osa lapsista ei käy etävanhemmillaan lainkaan), olemme pitäneet sitä yhtenä tärkeänä osana parisuhdettamme. sen avulla jaksaa taas sovitella minun lasten ja sinun lasten välisiä ja uusperheen vanhempien ja lasten välisiä asioita.

emme siis noille viikonlopuille järjestä omia menoja juuri lainkaan, taisi lauantaina olla ensimmäinen kerta vuosiin, että mies kävi poikansa valmistujaisissa kahdestaan minun nuorimman tyttäreni kanssa. sinnekin oli tarkoitus mennä porukalla, mutta yksi lapsista sairastui, joten minä jäin kotiin muiden lasten kanssa.

tilanteemme tosin muuttuu helpommaksi jo kuukauden kuluttua.

Vierailija
6/6 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asutte siis omissa asunnoissanne? Onko tarkoitus muuttaa yhteen?

työn takia asumme eri paikkakunnilla. kuukauden kuluttua työni täällä loppuu ja muutamme lasteni kanssa miehen työpaikkakunnalle.