Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Linnanmäki, saako yli 100cm.lle ostaa alle 100 cm rannekkeen?

Vierailija
30.05.2010 |

Tiedän, että minä voin itselleni ostaa alle 120 rannekkeen, jos menen vaikka lapsen kanssa vain niihin laitteisiin.

Mutta voiko tuon alle 100 cm rannekkeen myös ostaa pitemmillekin?

En jaksanut tuota toista ketjua lukea kokonaan, niin jäin tätä ihmettelemään.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menemme minä ja 83 cm 2v ja 118cm 5v, voinko ostaa molemmille pojille alla 100cm rannekkeet? Ja pääsen itse ilmaiseksi?

ap

Vierailija
2/23 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän n. 110 senttiselle 5-vuotissynttärisankarille. Ihan hyvin hänelle riitti sekin, sillä niihin pikkulaitteisiin hän uskalsi mennä itsekseenkin pyörimään. Isompiin vempeleisiin olisi tämän äitirukan pitänyt mennä mukaan ja mulla ei pää kestä niitä pyörityksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitten pääsette vain niihin laitteisiin jotka on alle 100cm.

Vierailija
4/23 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta niillä pääsee vaan niihin vauvalaitteisiin, oletko varma ettei isompi haluaisi jo johonkin edes vähän hurjempiin? KUn tuolla alle 100 cm rannekkeella pääsee tosiaan vaan ihan muutamaan laitteeseen.

Vierailija
5/23 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en sitten pääse mukaan, jos kolmisin menemme. Isän työpäivän aikana ajttelin, että menisimme.

ap

Vierailija
6/23 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit ostaa molemmille alle 100 cm rannekkeet ja itse pääset saattamaan, mutta niillä rannekkeilla pääsee vain näihin laitteisiin:

Alle 100cm

Hepparata

Karuselli

Kotkot

Maisemajuna

Muksupuksu (vain alle 140cm)

Pallokaruselli

Panoraama MAKSUTON

Pienoiskaruselli (vain alle 140cm)

Rekkaralli

Rumpukaruselli

Vankkuripyörä

5- vuotiaasi varmasti kiittää sinua tästä järjestelystä...

Vierailija
7/23 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 120 cm tarvii huoltajan lähes kaikkiin laitteisiin, joten tuossa kokoonpanossa ei isommasta rannekkeesta mitään hyötyä.

voit ostaa molemmille alle 100 cm rannekkeet ja itse pääset saattamaan, mutta niillä rannekkeilla pääsee vain näihin laitteisiin:

Alle 100cm

Hepparata

Karuselli

Kotkot

Maisemajuna

Muksupuksu (vain alle 140cm)

Pallokaruselli

Panoraama MAKSUTON

Pienoiskaruselli (vain alle 140cm)

Rekkaralli

Rumpukaruselli

Vankkuripyörä

5- vuotiaasi varmasti kiittää sinua tästä järjestelystä...

Vierailija
8/23 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pääset tosiaan itse mukaan.

Ei mun 5 v halunnut muuala kuin siihen sisävuoristorataan (linnunrata) ja ostettiin sitten minulle ja hänelle yksittäisliput sinne. paljon halvempaa näin.

Minäkään en pysty niissä isompien vemputtimissa olemaan ja 5 v ei voi mennä yksin.

Vierailija
9/23 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pääse se alle 120cm yksin moneeenkaan laitteeseen. Ja ennemmin kuin tuhlaat aikaasi täällä kyselemällä, niin lintsin sivuilta näet suoraan kaikki laitteet, nillä rannekkeilla niihin pääsee ja mihin tarvitaan aikuinen alle 120cm lapsen kaveriksi.

Suosittelen, että kun kahden lapsen kanssa käy, niin on 2 aikuista. Toinen voisi ostaa sen 120cm rannekkeen ja mennä 5-vuotiaan kaverina. Toinen sitten sen pienemmän kanssa ilmaiseksi.

Vierailija
10/23 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lapsi tyytyy heppakaruselliin niin mikäs siinä. Jos on taas vähänkään hurjapää, niin osta isompi ranneke. Tarvit kyllä toisen aikuisen mukaan sitä pienempää kaitsemaan siinä tapauksessa.

Vierailija
11/23 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä meidän 4-vuotias kävi vanhemman kanssa pikajunassa, lohikäärmeessä ja rinkelissä, noiden pienempien laitteiden lisäksi. Tänä vuonna kävi jo yksin pikajunassa, on juuri 120cm.

Vierailija
12/23 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen työreissun ajan voisimme siellä viettää. Mutta emme oikein työpäivän jälkeen, kun ajomatkaa kotiin on jonkun verran.

Ja nyt useampi viikonloppu menoja, ettei voida lähteä.

Mietitään vielä siirretäänkö sitten myöhemmälle.

Mitä muuta voisimme Helsingissä tehdä?

ap

Vierailija
13/23 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja menee mielellään jo hurjempiinkin laitteisiin.

Mutta itse asiaan:

Ainakin aiemmin, kun olemme olleet kahden alle 100 cm lapsen kanssa Lintsillä on molemmille tarvittu oma aikuinen laitteisiin mukaan (ei siis riittänyt yksi aikuinen mukaan, jos molemmat pojat menivät laitteeseen), en tiedä miten on jos toinen lapsista on oikeesti vanhempi ja yli sen 100 cm?

Vierailija
14/23 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittahan otetaan kengät jalassa, että ei muuta kuin paksupohaisten kenkien ostoon ja isompi pääse yksin moneen laitteeseen. =)

Vierailija
15/23 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

isommalle voi selittää, että tällä kertaa pääsee vain tiettyihin laitteisiin, koska menette tuolla kokoonpanolla. Parempi lintsi kun ei lintsiä ollenkaan - tuota mieltä ovat varmasti lapsesi :)

Vierailija
16/23 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuta voisimme Helsingissä tehdä? ap

Vierailija
17/23 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuta voisimme Helsingissä tehdä? ap

niin Sea life:ssa käynti kannattaa. 5-vuotias kyllä ymmärtää miksi ei kaikkiin laitteisiin voi mennä, kun etukäteen kerrot. Me käyty joskus niin että sovittu että käydään vain yhdessä laitteessa ja ostetaan jätskit/hattarat. Kerran kesässä sitten niin että pääsee kaikkiin kieputtimiin.

Vierailija
18/23 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska se yli 100cm pääsee niihin yksinään, ja aikuinen ei saa mennä mukaan ilman omaa ranneketta, mutta taas se

Vierailija
19/23 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapsi ei yhtäkkiä hätäänny tms. Itse en 5-vuotiasta päästäisi yksin yli 100-senttisten laitteisiin. Pieni vielä ja voi yhtäkkiä keksiä jotain vaarallista.

Mittahan otetaan kengät jalassa, että ei muuta kuin paksupohaisten kenkien ostoon ja isompi pääse yksin moneen laitteeseen. =)

Vierailija
20/23 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan jossain yksittäisessä (hepparata?) voi olla niin että samaan ei mahdu kolmea.

Karuselleissa ja useimmissa radoissa mahtuu hyviin 4:kin samaan vaunuun tms.

ja menee mielellään jo hurjempiinkin laitteisiin.

Mutta itse asiaan:

Ainakin aiemmin, kun olemme olleet kahden alle 100 cm lapsen kanssa Lintsillä on molemmille tarvittu oma aikuinen laitteisiin mukaan (ei siis riittänyt yksi aikuinen mukaan, jos molemmat pojat menivät laitteeseen), en tiedä miten on jos toinen lapsista on oikeesti vanhempi ja yli sen 100 cm?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi